Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Jann - sort/hvitt


Anbefalte innlegg

Bruker: Jann.

Deltagernivå: Kandidat, minimum 4 bilder i uken.

Utstyr: Nikon D7000.

Utfordring: Bilder i sort/hvitt.

Etter litt om å men så har jeg kommet fram til att jeg blir å dele på fast og vidvinkel på denne festen, tar så og si aldri bilder i s/h - så Utfordringen blir å finne portretter og motiver i alle former i sort/hvitt, mot lyset og vår. Noe forandring fra det jeg egentlig tenkte orginalt.

Endret av Jann.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde nr 2 var veldig sjarmerende, men jeg la også merke til noen bokstaver i snøen bak - spennende! :)

Fine svart-hvitt-bilder. Likte 2 spesielt godt, tatt på kornet det... :yes:

Takk, takk begge 2! :) - Ble litt i "farta" nr 2 ja, men bra synes jeg. Meste bilder tatt i farta blir som regel knallbra bare alt klaffer. Nr 3 ble ikke helt det store, kunne kanskje bli litt mere eks dog mere ville heller kanskje ikke blitt godt.. liten ting man må utforske å teste. Menmen kommer sterkere tilbake. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Fint førstebilde - fin blanding av skarphet og bløthet med månen i det fjerne.

 

Morsomme påskebilder - med skulle gjerne hatt eksponeringen litt mer opp, så snøen ikke blir mørk grå. Men - artig med stemning - er skidressen forsøkt tatt på like opp ned som stavene, tro? :D

Og hva er det det står i bakgrunnen? SAKUI (..)

Lenke til kommentar

Kan være enig i at #2 burde fått en oppjustering av eksponeringen. Men jeg synes det mørke uttrykket passet godt i #3.

Takk for det tom, Skal se hva jeg kan gjøre med å justere det litt. :)

 

Fint førstebilde - fin blanding av skarphet og bløthet med månen i det fjerne.

 

Morsomme påskebilder - med skulle gjerne hatt eksponeringen litt mer opp, så snøen ikke blir mørk grå. Men - artig med stemning - er skidressen forsøkt tatt på like opp ned som stavene, tro? :D

Og hva er det det står i bakgrunnen? SAKUI (..)

Takker, sant den er litt mørk skal se om det blir bedre med en liten justering. :)

Hehe ja synes det ble ett morsomt bilde, han begynnte langt der nede ved bokstavene som er skrevet i snøen - han hadde kjeldressen på seg rundt midjen, men etterhvert som han kom nærmere oss gikk han fortere og fortere til slutt ramlet buksa av og jeg å min søster fikk oss en real påskelatter :D

 

Fine S&H-bilder. Liker også nr. 2 mest. God fölelse av rörelse og artige/morsomme detaljer.

Takk, takk. Likte det godt, artig påskestemning.

Fint med tilbakemeldinger om det enten er ris eller ros. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...