Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Jann - sort/hvitt


Anbefalte innlegg

Her var det kommet flere flotte svart-hvitt ja.....likte spesielt godt trærne :yes:

Takk for det Randi, Likte tre'et best selv også for å være ærlig. :)

 

Alle tre er fine (morsomt med dören :) ), men jeg er enig med Randi at det med trärne er pent. Liker perspektivet og atmosfären.

Takk,takk Helena - Er så mange perspektiver man kan prøve ut, står vell bare på fantasien. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

"Alene" var fin, men den så litt skummel ut også..den har i hvert fall satt ut piggene, ikke noe rart den blir alene, :roll:

Takk for det du, måtte bare ta et bilde av den å farta, den sto så andektig der. :)

 

Alle er gode, men "Bilde #13 - Søstre" er bare helt nydelig! Wow. Liker at det er så "vidvinkligt", og molnen, og gråtonene, og...

Takk,takk for det - bildet er tatt fra øya Herøy på helgeland. Er så fint å ta vidvinkel bilder der, blir vell en del bilder derifra i sommer vil jeg tro, når man er på liten ferie der. :)

 

Søstrene står fint frem, med vakkert lys på seg i ellers overskyet. Majestetisk også fin, ville dog rettet det opp..

Takker for det Jan og kritikk hehe, det liker jeg. Jeg så det egentlig ikke så godt(ble lastet opp i farta), men rettet opp nå. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Ja, da var det til dags å avslutte denne første April-festen for denne gang.

Jeg må si det har vært lærerikt og fint, det har ikke vært det flotte været man hadde håpet på så man har måtte tenke litt annerledes og ut i rett å slett pissvær, men er vell det som er poengent egentlig å komme seg ut og lære seg flere teknikker, hvordan se motiver og bli en bedre fotograf.

 

Synes festen ikke ble så aller værst og ble en liten "notch-up" fra oktober, holdte så godt som man kunne innen tema vil jeg si også.

 

Får bare takke alle sammen som har vært å tittet på festen og gidd flotte og konstruktive tilbakemeldinger. Og ikke minst må jeg nevne alle di flotte festene man har sett i denne april-festen. Mye kreativt og knallflotte bilder. Da får man bare glede seg til neste fest. So long folks. :)

 

Noen siste bilder fra meg.

 

Bilde #16 - Snartvår?

post-182388-0-15661200-1335815073_thumb.jpg

ISO200, 16mm, f/2.8, 1/200s

Endret av Jann.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 17 er et nydelig intimt portrett. Fine gråtoner også.

 

Takk for en flott aprilfest!

Takk for det Helena hyggelig, Dog fjernet det siste bildet. Fant ut at skal heller legge det til flickr'n.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...