Gå til innhold

GTA vs. Saints Row

25 stemmer

1. 1. Hvilken serie liker du best?

• GTA
      21
    • Saints Row
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart GTA. Gjennomførte historier, fine simulatorer og pen grafikk.

Har spillt Saints Row også. Artige spill med absurd humor, halvgode simulatorer og urealistisk gameplay.

Skrevet

Blir vanskelig å sammenligne synes jeg. Saints Row, ihvertfall 3'ern er mer i sjangeren til Just Cause, som har et helt annet gameplay enn det retningen GTA har tatt. GTA = realistisk, pent, dyp historie, strålende flerspiller og god fysikk. Saints Row = sandkasse, ingen grenser, ubegrenset med muligheter, mange oppdrag/side missions og rett og slett bare lættis. Personlig foretrekker jeg GTA. Både IV og tidligere titler i serien.

Skrevet (endret)

Jeg elsker saints row. Billige puns, totale overdrivelser, stereotyper og masse masse humor. GTA har blitt så selvhøytidlige. Jeg elsker måten alt dette er implimentert i SR. SR er i mine øyne GTA på speed. Alt er bare over the top. &--#60;3

Når jeg sier de har blitt selvhøytidelige tenker jeg ikke på de to første GTA-spilla, men etter det.

Endret av L4r5
Skrevet

Da gikk du glipp av all moroa.Tar et par tre oppdrag før det tar av. Etter det gjorde jeg ikke et eneste oppdrag omtrent, jeg bare farta over øyene og gikk bananas. Noe av det morsomste jeg noensinne har spillt.

• Liker 1
Skrevet

Har rundet samtlige GTA-spill minst en gang, og elsker serien - selv om jeg nok likte spillene enda bedre da jeg var yngre.

Jeg har ikke spilt verken Saints Row eller Saints Row 2 (trodde de var slåssespill frem til SR: The Third kom ut). Nå eier jeg Saints Row: The Third, og har spilt det et par timer. Hittil har jeg ikke blitt helt frelst, men jeg håper og tror at jeg blir mer dratt inn i handlingen etter noen timer til...

Min stemme gikk til GTA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...