Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du ringt for å dumpe en person?


Anbefalte innlegg

Jeg syns melding er best, og så bare la være å svare. Slette vedkommende fra face, og sette tingene hennes ut på gata. Det er som i et firma fra amerikanske filmer, det går glattest og greiest om du gjør det kjapt og proft. Hun vil ikke like deg allikevel, og dere skal ikke være venner.

Forutsett at man er en pingle, så er dette best.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med kakemot på sett og vis. Det er forskjell på å avslutte et forhold og å være et asshole.

 

Jeg kunne ikke tenkt meg noen annen måte å gjøre det på enn ansikt til ansikt. Litt rar sammenligning, men en av de første sitatene Ned Stark sier i Game of Thrones er "The man who passes the sentence should swing the sword". Enkelt nok handler det om at om du er kar/dame nok til å gjøre det slutt så bør du jaggu være kar/dame nok til å gjøre gjennomføre og stå for det også.

Lenke til kommentar

Jeg syns melding er best, og så bare la være å svare. Slette vedkommende fra face, og sette tingene hennes ut på gata. Det er som i et firma fra amerikanske filmer, det går glattest og greiest om du gjør det kjapt og proft. Hun vil ikke like deg allikevel, og dere skal ikke være venner.

 

Det høres absolutt ut som den morsomste måten. Har du noen gang gjort dette? I så fall, hvordan reagerte dama?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er feigt å slette vedkommende fra face, og være drittsekk uten at det er grunn til å være drittsekk.

 

Han som jeg hadde kontakt med er jeg fortsatt venner med på face. Og det synes jeg er helt greit så lenge han vil det også. Han sa det selv i det han måtte avslutte det at han ville absolutt være venner med meg på face videre. Han avsluttet det ikke fordi at han hadde lyst.. Han hadde en eks som ville tilbake sa han. Jeg sa til han at han ikke måtte føle seg dum... for følelser og slike situasjoner kan ingen styre... For han følte seg som en idiot sa han... Men han og jeg er ihvertfall fortsatt venner, og det er da bedre enn å skyte hveandre i "leggen" på en måte. En kan være venner selv om en ikke kan ha forhold, mener da jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe annet enn ansikt til ansikt er en siste utvei. Jeg mener at dersom man har vært i et forhold bør man fortelle den andre personen at det er over ved å stå ansikt til ansikt. Dette for å vise at man har satt pris på det man hadde, at man respekterer personen tiltross for uenigheter man nå dumper, og at man selv ikke er en drittsekk. Mulighetene for å snakke ordentlig ut, gi svar på spørsmål den andre må ha, og avslutte det ordentlig er tilstede ved en slik løsning. Såpass mener jeg at den andre personen fortjener.

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Han her gjorde jo det greit :) Han synes selv at han var en drittsekk, men jeg synes at han fikk meg til å føle at han brydde seg om mine følelser, og at han var lei seg ... Og det er jo fint at en viser det ihvertfall. Allekan ikke fungere sammen... men han sier at det er helt andre grunner enn det til bruddet... Det er en som han hadde hatt forhold med før som forlot han som er årsaken, og det hadde gått att og frem mellom de... Hvis ikke situasjonen var slik der,... så ville han fortsatt hatt kontakt. Han gjorde det bedre enn andre menn som jeg har hatt ihvertfall. De krangler , blokker og sletter meg på facebook... Mens han her var helt rolig og forståelsesfull for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...