Gå til innhold

Yesterday - Nytt eventyrspill fra skaperne av Runaway-serien


Anbefalte innlegg

Ser at det kommer ut om ikke lenge. Kan ikke huske å ha hørt om det før, men som den suckeren for pek-og-klikk spill jeg er, har jeg allerede forhåndsbestilt det. Sikkert mange andre som heller ikke har fått med seg dette spillet, så laget derfor denne tråden slik at flere får det med seg.

 

In New York City, beggars are disappearing one after another, only to be found burnt alive. Meanwhile, a Y-shaped scar forms in the palm of the hands of seemingly unrelated people. With the police and the media giving little attention to these events, Henry White, a young and rich heir dedicated to a charitable organization, and his friend Cooper, are the first to investigate these disappearances. They are two of the three playable characters in Yesterday, the third being none other than the enigmatic John Yesterday, who is dragged into this incredible story after his memory is completely wiped

 

http://www.youtube.com/watch?v=UzeQdM3_Hls

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt TNBT (enda), men Pendulo Studios har vel fått et meget godt rykte nå etter Runaway-serien og TNBT. A New Beginning har jeg derimot spilt, og selv om det var bra var det også det mest buggete pek-og-klikk spillet jeg har spilt. Det kunne godt trengt noen uker/måneder med pussing. Det er vel Daedalic som laget det, men de har vel (såvidt jeg vet, mulig jeg tar feil) også laget de glimrende Edna & Harvey: The Breakout og The Whispered World.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=TQe0-YT8fxc&feature=player_embedded

 

Yesterday, the new adventure game from Pendulo, releases tomorrow in retail and digital stores! To celebrate this event, we are pleased to present the launch trailer for the game! The new adventure game from Pendulo, creators of the million-selling Runaway trilogy, today debuted its launch trailer, before letting players discover Yesterday tomorrow!

 

This video immerses players at the heart of an original and dark thriller. Yesterday will take players around the world, as they try to unveil the incredible mystery surrounding the amnesiac John Yesterday, discovering connections among the strange mark which scars his hand, a dangerous and murderous cult, and a philanthropic young billionaire. Discover the big cast of colorful and shady characters, the dark ambiance and the twisting, turning story -- players will not emerge unscathed!

 

Yesterday will be released tomorrow in retail and digital stores!

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet i postkassen idag. Har installert det, men det er visst bare 3 aktiveringer. Det er virkelig en uting med x antall aktiveringer. Trodde pek-og-klikk spill var fri for sånt. Kan ihvertfall ikke huske at det har vært på andre slike spill. Mulig en kan deaktivere og så få tilbake, men uansett unødvendig å ha det med. Jaja, gleder meg uansett til å teste det, men får ikke tid før ikveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...