Gå til innhold

Battlefield 3 "Lost Connection With EA"


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg regner med at dette har vært oppe før. Men jeg kunne ikke finne det på forumet.

Før har jeg hatt dette noen ganger om dagen, da er det greit.

 

Men i dag har det vært helt vilt. Når jeg Joiner en server, så kan jeg spille i noen få minutter før jeg mister kontakt med EA, også må jeg logge på PSN og BF3 på nytt.

 

Regner med at det er flere med dette problemet. Så jeg håper på at det er noen som vet hva som er problemet, og kan hjelpe meg med å finne ut hva det er.

 

- Razy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har dette problemet. EA og Dice sin matchmaking suger. Synd å sei det, men Treyarch/Infinity Ward (Cod) har bedre matchmaking.

 

Eg veit ikkje ka som feiler EA og Dice, men dei held på med ei SVÆR oppdatering med masse bug fiksing m.m. (Eg veit ikkje utgjevingsdatoen/lanseringsdatoen)

 

En annen ting som irriterer meg er at du inviterer noken venner til å joine din squad, så tar du "Quick match" så kjem vi på forskjellige lag og/eller forskjellige squad's (Dette skjer også om du joiner en server manuelt [leiter etter server i server browser]).

 

Hadde plana om å skrive noken fleire punkt, men gløymte ka eg skulle skrive! :) Kjem nok på det.

Endret av krakereid1
Lenke til kommentar

Veit ikkje. Eg har ikkje PS3'en min der eg går på skulen. Altså; eg bruker den bare i helgane. Men det var en oppdatering i går altså? Det er sikkert informasjon over alt på Youtube, Battlelog, EA sine sider og sånt! :)

 

Kan finne ut litt når eg er ferdig på skulen! ;)

 

Edit: http://mp1st.com/2012/03/19/battlefield-3-server-maintenance-march-20-dice-prepares-for-incoming-patch/

Endret av krakereid1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...