Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Everton


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

21 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Liverpool vinner.
      9
    • Everton vinner.
      9
    • Uavgjort.
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skadefri Kelly > Flanagan, enkelt og greit.

Null tvil, men hadde vært spennende å se Kelly som stopper snart. Og da muligens Flanno på HB.

Kelly som stopper er interessant med tiden, uten tvil. Syns ikke Flanagan er der enda. Som daniel sier var han inne når vi hadde store skadeproblemer, og gjorde det greit, ikke mer enn det. Syns han mangler ganske mye enda.

Vanskelig å være uenig i noe der.

 

I helvete da, vi overkjører dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Steike hvordan de overkjører Everton i starten av andre omgang nå da. Tenk hvis Liverpool hadde spilt på denne måten hver hjemmekamp, da tenker eg tabellsituasjonen hadde vært en annen.

 

Men det blir jo bare spekulasjon, som å si at tenk dersom tante hadde hatt tiss, da hadde hun jo vært onkel....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er den kjipe skjeggfyren i studio?

Når man klager på Lars Sivertsen (og kaller han "kjip skjeggfyr") så setter vel det to streker under svaret på hvor man befinner seg i fotball-land. En av de aller beste på fotball her i landet, og på grensen til pinlig å skrive det du skriver.

 

Feiringene til Gerrard ødelegger kampen for meg. Håper på 3xselvmål av en eller annen rød balle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel, tror målene har mye å si. (Duh!) Når de får 1-0 får de en trygghet og ro med ballen som gjør at de spiller med senkede skuldre, mens når de stanger og stanger knyter de seg mer og mer. Liverpool er jo som regel dominante i banespill og avslutninger og alle andre angrepsstats, men så lenge målene ikke flyter så fritt som de burde så blir det nervøst, forknytt og krampeaktig. Når målene kommer kan de utfolde seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er den kjipe skjeggfyren i studio?

Når man klager på Lars Sivertsen (og kaller han "kjip skjeggfyr") så setter vel det to streker under svaret på hvor man befinner seg i fotball-land. En av de aller beste på fotball her i landet, og på grensen til pinlig å skrive det du skriver.

 

Du leste ikke videre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, blir helt oppgitt over Carroll. Ja, han har vunnet mange av hodeduellene i dag og jeg ser han får mye skryt for det, men hva forventer dere av mannen? Han er faktisk 191 cm høy, det burde være et minimum! Håper virkelig han begynner å score snart, slik han har spilt siden vi kjøpte han, har han i mine øyne vært et helt katastrofalt kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du leste ikke videre?

Jo. "Unnskyldningen" din virket litt i overkant tynn.

 

Ja, "ok". Han hadde like bra tv-personlighet som en innavla sau, selv om det er bedre enn f.eks Lundekvam som mangler både det OG kunnskapene (eller ihvertfall evnene til å formidle det). Jeg er glad i å lese innleggene hans på bloggen, men syntes ikke det funket særlig på TV, uavhengig av hva du tror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uff, blir helt oppgitt over Carroll. Ja, han har vunnet mange av hodeduellene i dag og jeg ser han får mye skryt for det, men hva forventer dere av mannen? Han er faktisk 191 cm høy, det burde være et minimum! Håper virkelig han begynner å score snart, slik han har spilt siden vi kjøpte han, har han i mine øyne vært et helt katastrofalt kjøp.

 

 

Det kalles framgang, og om ein del av spelet hans lykkast medfører det økt sjølvtillit, som ofte har ein positiv effekt vidare. Og itillegg til at han har vunnet duella har ein del av dei satt opp suarez. Forhåpentligvis er samarbeidet dei imellom starta bli bedre, noko som kan opne større offansiv kapasitet. Men som du seier fortsatt mykje å gå på

 

Hjelper ikkje å være 2 meter høy om timing og vilje ikkje er der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, "ok". Han hadde like bra tv-personlighet som en innavla sau, selv om det er bedre enn f.eks Lundekvam som mangler både det OG kunnskapene (eller ihvertfall evnene til å formidle det). Jeg er glad i å lese innleggene hans på bloggen, men syntes ikke det funket særlig på TV, uavhengig av hva du tror.

Samme hva jeg tror. Du avslørte deg, uansett. Dessuten er ikke dette første gang han har vært på TV, akkurat. Synd du ikke har fått han med deg før. Dyktig og informativ kar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...