Gå til innhold

Håvards foreldre søker fortsatt svar på politiforsinkelsene


Anbefalte innlegg

Men man fikk da iallefall en perfekt trafikkavvikling den dagen. Noe positivt skal man ta med seg.

 

Hva har trafikkavvikling med diskusjonen å gjøre? Noen ganger kan man lure på om du vet hvilke tråder du skriver i...

 

Har heller aldri påstått at du står opp av din egen seng med baggasje heller. (diktkunnskap påkrevet for å se referansen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

– Politiet gjorde den største svikten i Norges historie

 

http://www.tv2.no/ny...ie-3802747.html

 

Ole Gjems Onstad har rett.

Politiet i Norge er komplett udugelig. Dette fikk meg til å tenke på en annen episode med skyting i gudbrandsdalen, hvor en hv soldat gikk amok med ag-3 på en fest.

Politiet sprang og gjemte seg på tross av at de hadde skuddsikre vester, mens de overlot til noen av deltakerne på festen til å gjøre den jobben politiet skulle gjort.

 

I dette tilfellet er det imidlertid også noe annet med i spillet, og politiet gjorde den jobben de fikk beskjed om, nemlig å sabotere det hele slik at flest mulig ungdommer skulle bli drept på utøya før de "grep inn"

Jeg tror nok at Ole Gjems Onstad muligens har en anelse om hva som ligger bak, men for de fleste i Norge så er dette ganske enkelt for utrolig, ogg derfor tør de ikke engang å nevne det.

 

Men faktum er jo at politiet har gjort så mange feil og forsømmelser i denne saken, at det er vanskelig å tro at dette ikke er gjort med vilje.

I tillegg så har de jo prøvd å dekke over alle forsømmelsene og løgnene med stadig nye løgner.

Lenke til kommentar

– Politiet gjorde den største svikten i Norges historie

 

http://www.tv2.no/ny...ie-3802747.html

 

Ole Gjems Onstad har rett.

Politiet i Norge er komplett udugelig. Dette fikk meg til å tenke på en annen episode med skyting i gudbrandsdalen, hvor en hv soldat gikk amok med ag-3 på en fest.

Politiet sprang og gjemte seg på tross av at de hadde skuddsikre vester, mens de overlot til noen av deltakerne på festen til å gjøre den jobben politiet skulle gjort.

 

I dette tilfellet er det imidlertid også noe annet med i spillet, og politiet gjorde den jobben de fikk beskjed om, nemlig å sabotere det hele slik at flest mulig ungdommer skulle bli drept på utøya før de "grep inn"

Jeg tror nok at Ole Gjems Onstad muligens har en anelse om hva som ligger bak, men for de fleste i Norge så er dette ganske enkelt for utrolig, ogg derfor tør de ikke engang å nevne det.

 

Men faktum er jo at politiet har gjort så mange feil og forsømmelser i denne saken, at det er vanskelig å tro at dette ikke er gjort med vilje.

I tillegg så har de jo prøvd å dekke over alle forsømmelsene og løgnene med stadig nye løgner.

 

OMG, når vi først er igang så kan vi si at Breivik er en produkt av CIA hjernevasking ifra barndommen, kan du greie holde en diskusjon noe fri for konspirasjon teorier ? virker som det er alt du tenker på..

 

Hadde det vært politifolk ifra Oslo med litt fartstid skal du ikke se bort ifra at de hadde faktisk tatt seg over ved første mulighet, å dømme alle politifolk som udugelige er fjernt og ikke minst helt på trynet..

 

Ole Gjems Onstad snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer..

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

– Politiet gjorde den største svikten i Norges historie

 

http://www.tv2.no/ny...ie-3802747.html

 

Ole Gjems Onstad har rett.

Politiet i Norge er komplett udugelig. Dette fikk meg til å tenke på en annen episode med skyting i gudbrandsdalen, hvor en hv soldat gikk amok med ag-3 på en fest.

Politiet sprang og gjemte seg på tross av at de hadde skuddsikre vester, mens de overlot til noen av deltakerne på festen til å gjøre den jobben politiet skulle gjort.

 

I dette tilfellet er det imidlertid også noe annet med i spillet, og politiet gjorde den jobben de fikk beskjed om, nemlig å sabotere det hele slik at flest mulig ungdommer skulle bli drept på utøya før de "grep inn"

Jeg tror nok at Ole Gjems Onstad muligens har en anelse om hva som ligger bak, men for de fleste i Norge så er dette ganske enkelt for utrolig, ogg derfor tør de ikke engang å nevne det.

 

Men faktum er jo at politiet har gjort så mange feil og forsømmelser i denne saken, at det er vanskelig å tro at dette ikke er gjort med vilje.

I tillegg så har de jo prøvd å dekke over alle forsømmelsene og løgnene med stadig nye løgner.

 

For å være helt ærlig synes jeg du er utrolig feig. Du har kommet med denne påstanden mange ganger, men når jeg ber deg legge frem bildebevisene du påstår du har, blir du veldig taus. Kan du ikke nå vise oss disse så vi slipper å basere oss utelukkende på tomme påstander?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ole Gjems Onstad snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer..

 

Og hvrfor går du automatisk ut fra at jeg ikke snakker om politiet generellt, når du tydeligvis ikke har noen problemer med å forstå at Ole Gjems Onstad gjør det ?

Er det kanskje dine egne fordommer mot meg som slår inn her ?

 

Forøvrig så skal ingen komme og fortelle meg at en beredskapstropp som trener jevnlig på slike situasjoner, og også avluttet en øvelse like før dette skjedde er så hjelpeløse at de ikke forstår bedre.

De politifolkene som kom først var bredskapstropper som hadde trent for slike situasjoner, de var nødvendigvis ikke så udugelige som de fremstår, men de hadde ganske sikkert ordre fra ledelsen om ikke å gripe inn.

 

Politiet hadde også mulighet til å bruke helikopter, de har også skyttere som har trent på å skyte fra helikopter om nødvendig.

Lenke til kommentar

Ole Gjems Onstad snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer..

 

Og hvrfor går du automatisk ut fra at jeg ikke snakker om politiet generellt, når du tydeligvis ikke har noen problemer med å forstå at Ole Gjems Onstad gjør det ?

Er det kanskje dine egne fordommer mot meg som slår inn her ?

 

Forøvrig så skal ingen komme og fortelle meg at en beredskapstropp som trener jevnlig på slike situasjoner, og også avluttet en øvelse like før dette skjedde er så hjelpeløse at de ikke forstår bedre.

De politifolkene som kom først var bredskapstropper som hadde trent for slike situasjoner, de var nødvendigvis ikke så udugelige som de fremstår, men de hadde ganske sikkert ordre fra ledelsen om ikke å gripe inn.

 

Politiet hadde også mulighet til å bruke helikopter, de har også skyttere som har trent på å skyte fra helikopter om nødvendig.

delta kom ikke før lang tid etter de første politibetjente kom på stedet.

 

jeg har ikke noe fordommer mot deg, jeg bare sier ifra hva jeg synes om dine poster og bare ga deg et generelt råd om å roet ned all konspirasjon snakket..

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

Ole Gjems Onstad snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer..

 

Og hvrfor går du automatisk ut fra at jeg ikke snakker om politiet generellt, når du tydeligvis ikke har noen problemer med å forstå at Ole Gjems Onstad gjør det ?

Er det kanskje dine egne fordommer mot meg som slår inn her ?

 

Forøvrig så skal ingen komme og fortelle meg at en beredskapstropp som trener jevnlig på slike situasjoner, og også avluttet en øvelse like før dette skjedde er så hjelpeløse at de ikke forstår bedre.

De politifolkene som kom først var bredskapstropper som hadde trent for slike situasjoner, de var nødvendigvis ikke så udugelige som de fremstår, men de hadde ganske sikkert ordre fra ledelsen om ikke å gripe inn.

 

Politiet hadde også mulighet til å bruke helikopter, de har også skyttere som har trent på å skyte fra helikopter om nødvendig.

delta kom ikke før lang tid etter de første politibetjente kom på stedet.

 

jeg har ikke noe fordommer mot deg, jeg bare sier ifra hva jeg synes om dine poster og bare ga deg et generelt råd om å roet ned all konspirasjon snakket..

 

 

Sier politiet ja.

 

Men uansett hvem som kom først så burde de grepet inn med det samme,. Det er jo tross alt politiets jobb.

 

Hvorfor finner du og mange andre det så utrolig at politi og rejering kan være innblandet i en konspirasjon hvor de har en helt annen agenda enn å beskytte folket i Norge ?

Og hvofor tror dere at det er "umulig" at de kan ha tillatt en slik falsk flagg aksjon i Norge, når myndghetene i andre land har gjort det ?

Historisk sett så er jo også de største folkemordene begått av landenes egne myndigheter på eget folk, fordi de ønsker å sikre sin egen makt og kontroll med folket.

 

Hvorfor skulle myndighetene være noe bedre i dag ?

De godtar jo kaldt og rolig at folk dør i trafikkulykker, helsekø ol. uten å bry seg.

Lenke til kommentar

Ole Gjems Onstad snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer snakker generelt om politiet som gruppe ikke enkelt individer..

 

Og hvrfor går du automatisk ut fra at jeg ikke snakker om politiet generellt, når du tydeligvis ikke har noen problemer med å forstå at Ole Gjems Onstad gjør det ?

Er det kanskje dine egne fordommer mot meg som slår inn her ?

 

Forøvrig så skal ingen komme og fortelle meg at en beredskapstropp som trener jevnlig på slike situasjoner, og også avluttet en øvelse like før dette skjedde er så hjelpeløse at de ikke forstår bedre.

De politifolkene som kom først var bredskapstropper som hadde trent for slike situasjoner, de var nødvendigvis ikke så udugelige som de fremstår, men de hadde ganske sikkert ordre fra ledelsen om ikke å gripe inn.

 

Politiet hadde også mulighet til å bruke helikopter, de har også skyttere som har trent på å skyte fra helikopter om nødvendig.

delta kom ikke før lang tid etter de første politibetjente kom på stedet.

 

jeg har ikke noe fordommer mot deg, jeg bare sier ifra hva jeg synes om dine poster og bare ga deg et generelt råd om å roet ned all konspirasjon snakket..

 

 

Sier politiet ja.

 

Men uansett hvem som kom først så burde de grepet inn med det samme,. Det er jo tross alt politiets jobb.

 

Hvorfor finner du og mange andre det så utrolig at politi og rejering kan være innblandet i en konspirasjon hvor de har en helt annen agenda enn å beskytte folket i Norge ?

Og hvofor tror dere at det er "umulig" at de kan ha tillatt en slik falsk flagg aksjon i Norge, når myndghetene i andre land har gjort det ?

Historisk sett så er jo også de største folkemordene begått av landenes egne myndigheter på eget folk, fordi de ønsker å sikre sin egen makt og kontroll med folket.

 

Hvorfor skulle myndighetene være noe bedre i dag ?

De godtar jo kaldt og rolig at folk dør i trafikkulykker, helsekø ol. uten å bry seg.

 

Er vell ingen som sier at det er umulig. Poenget er at man kan ikke bare stille seg bak en slik relativt ekstrem teori uten noe som ligner på bevis. Det skjønner vell du og? Hvor blir det av bildebevisene du har påstått å ha forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor spammer du forumet, DaniNichi? Hvorfor limer du inn nøyaktig det samme i utallige tråder?

 

Politiet klarte ikke å stanse ham.

 

Hva mener du? Det var jo politiet som stoppet ham på Utøya.

 

Frivillige fra Utvika camping har opplevd at deres versjoner ikke har blitt trodd - før lydlogger og annen dokumentasjon har bevist at de hadde rett. For eksempel når det gjaldt tilgang til båter - og hva politiet visste om situasjonen.

 

Politiet trodde det var flere gjerningsmenn, og det var ikke tilgang til båter. Det er avklart for lenge siden.

 

– Politiet gjorde den største svikten i Norges historie

http://www.tv2.no/ny...ie-3802747.html

Et av Norge største synser-troll troller igjen? Big surprise.

Endret av Pjassop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har bare en ting si til deg Pjassop, du tok feil..

 

Men politiet evnet ikke å avdekke båtens potensial og at den var tilgjengelig, til tross for at tre innringere med kontakt til båten uavhengig av hverandre varslet politiet, skriver kommisjonen. I stedet fikk folkene om bord beskjed om å «komme seg i sikkerhet».Kommisjonens gjennomgang viser at politiet ikke evnet å sikre seg gripbare båtressurser, spesielt MS Thorbjørn, som er et fartøy velegnet for.

 

 

** Den første politipatruljen som kom til landsiden skulle ha forsøkt å skaffe seg båt for å gå til øyeblikkelig aksjon selv. Det slår kommisjonen utvetydig fast.

 

** Kommisjonen mener dette ville ha vært det eneste riktige ut fra den selvstendige handleplikten, og retningslinjene politiet skal følge i slike situasjoner.

 

** Kommisjonen mener at patruljen, selv om de ikke så det som en mulighet å aksjonere selv, hadde flere andre muligheter til å bidra, i stedet for å observere.

 

** Patruljen kunne arbeidet aktivt med å legge til rette for at øvrige politistyrker kunne gå til aksjon øyeblikkelig, når de kom fram til stedet. Blant annet ved å skaffe båt til politistyrken som var på vei.

Disse er ansvarlige

 

Nordre Buskerud politidistrikt

 

 

 

 

Og ja jeg skal spamme dette i 2 tråder, kjipt hvis du ikke liker det, slike som deg bryr jeg meg ekstremt lite om..

Jeg hadde rett ifra starten..

Takk for meg :)

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...