Gå til innhold

Tyrkia vs England


  

19 stemmer

  1. 1. Hvem ville vunnet i en evt. krig der det bare er Tyrkia vs England, andre land står utendofr og ser på

    • Tyrkia
      7
    • England
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke se på tallstatistikken over hvem som har størst flyvåpen. I dette flyvåpenet er ofte helikoptre, transportfly og mindre og eldre fly regnet i overkant enn hva S.B har av nyere kamp og bombefly. Bare sjekk hvilke type fly tyrkia har, så skal du snart se at det er dratt rett ut av potetkjelleren deres.

 

Det fins ingen vei til storbritannia med "land units" om du ikke har en sterk marine, hitler feilet her også.

Lenke til kommentar

Hahahaha! Der fikk jeg meg en god latter..

 

Tror du sammenligner Tyrkia med Iran

 

Problemet er at England hadde utslettet Tyrkia før krigen hadde egentlig begynt så antall soldater og slikt tells ikke lenger. Nå er alt høyteknologi.

 

Du nevner selv høyteknologi.

Tror desverre Tyrkia har godt greier på hva som skjer i ved Tyrkias grenser, så skulle ikke vært en problem å merke noe som er langt ned i f.eks marmarahavet.. (eksempel)

Lenke til kommentar

Tyrkia er rangert på 3 plass, storbritannia på 2 og usa på 1. Og det beste flyet de har i tyrkia er F16 som er et eldgammelt fly med dårlig rekkevidde, og det er ikke et bombefly, men primært et jagerfly, kampbasert jagerfly.

 

Tyrkia har 755 fly, storbritannia har 1004 fly. Usa har 5573 fly.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Du tar forsatt feil selvom jeg tok feil..

 

Tyrkia har forsatt flere luftvåpen enn det England har.

 

 

Det jeg henviste til var generelt ..

 

OG dessuten, det er snakk om England, tror ikke de ville ha brukt A-våpen mot Tykia, siden ikke england er såpass dumme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...