Gå til innhold

Har dere noen tips for å bli mannlig modell?


Anbefalte innlegg

Tenker jeg skal prøve meg som mannlig modell! Er 20 år, 186cm høy, veier 76kg, slank og greit veltrent (ikke spesielt store muskler, men driver å trener og merker fremgang der). Blå øyne, tjukt brunt hår, hender jeg blir kalt "pen" og at jeg har "modell-utseende" så derfor tenker jeg å prøve ut dette :p

 

Tok selv kontakt med et byrå her i Trondheim og skal dit nå på tirsdag for å ta noen bilder! Er ganske spent, har jo aldri gjort noe sånt før!

 

Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på klesvalget!

Ikke overdriv med juggel, en ring, kanskje to , minimalt med ørepynt (er vel et poeng å virke maskulin).

Ellers så er det vel sunn fornuft som gjelder og kanskje ikke være alt for høy på pæra!

 

Lykke til forresten.

 

PS : Endret emnetittelen et hakk så det ble litt mer forståelig hva du prøver å få til i tråden.

Lenke til kommentar

Modellen det er linket til antar jeg er Gay så det suser , definitivt noe som de mannlige homo-klesdesignerne vil sikle etter.

Ikke noe galt i det , men samtidlig ikke noe som får meg personlig til å kjøpe klær til meg selv.

 

Man kan vel si at en slik model passer muligens best i kvinneklær eller veldig feminine klær for menn og da blir vel markedet ganske så snevert. Alternativt kan han finne seg en bra låt og kaste seg på youtube så antar jeg han blir Norges svar på Justin Bieber.

 

Jeg er kanskje litt krass, men jeg tror at han har skutt seg selv litt i hofta med klesvalget sitt og stilen , resultatet blir kanskje få modelloppdrag (eller det motsatte sigh) hadde han vært litt mer Neutral og disset litt ned på femi faktoren tror jeg han har hatt bedre sjangser , men vanskelig å si utifra bloggen om han brukes ofte hos produsenter av klær.

Lenke til kommentar

God hud, velstelt kroppshår, kontroll over kropp og ansiktsuttrykk.

 

Hvis du har kviser, tørr hud, mørke ringer under øynene, hår på brystet (stort sett ikke ønskelig) unibrow, fett hår, tre ukers skjegg og/eller poserer som en tilbakestående potet kan du ikke forvente at noen vil ha deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...