Gå til innhold

Lader opp til Baldur's Gate-annonsering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal følge med på den. Blir vel bare noe iOS-saker eller noe slikt uinteressant (for meg) da.

 

Edit:

<!-- February 28, 2012 -->

<!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine -->

<!-- For years, I clung to the memory of it. Then the memory of the memory. -->

<!-- And then... it returned. Better than it was before. -->

<!-- Pore over the tapestries and works of art hanging from our walls if you wish, Child of Bhaal... perhaps you will find a clue. But patience, ah... patience would reveal it all. -->

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Bhaalspawn her kan dere få litt hjelp med hva teksten på hjemmesiden betyr...

 

La meg gjøre det enda lettere:

 

In the fictional universe of Forgotten Realms, Bhaalspawn is a name given to all children of the fictitious Bhaal, Lord of Murder, who foresaw his own death during the Time of Troubles and fathered children who could one day be sacrificed for his return.

The Lord of Murder shall perish, but in his doom he shall spawn a score of mortal progeny, chaos will be sown by their passage.

- From the writings of the seer Alaundo.

During the storyline of the Baldur's Gate series of computer games the player (who is him or herself a Bhaalspawn) will encounter a number of Bhaalspawn, some as friends and some as enemies.

Issue number #288 of Dragon Magazine contains an article detailing Bhaalspawn for 3rd Edition Dungeons and Dragons, enabling a Gamesmaster to effectively reecreate the Baldur's Gate series of games for their own campaign, or to play a "post-games" campaign where not all of the Bhaalspawn were slain and where they retained the fragment of Bhaal's essence

Lenke til kommentar

Så hva tenker du at det betyr, Kverndokken? Er det et hint fra spillmytologien om en "gjenfødsel", eller tror du det er snakk om direkte Bhaalspawn-støtte?

 

hvis man leser hele wikipedia artikelen, eller da har lest rollespillbøkene - så er det da snakk om at det vil ikke være en gjenfødelse. Andre får "shards" av hans essens og dermed har muligheten til å reise til samme høyder.

Og siden man har spilt det før i serien så kan man det sikkert igjen, men regner med at det snakker om at nå har mange modnet til å bli grusomme fiender - muligens allierte. Så tror at de har gjort noe alle DM 288 her.

Lenke til kommentar

hmm... skeptisk.Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har lyst på det. Det blir vel noe casual action greier som skal favne bredt antar jeg. Bare Obsidian Entertainment har jeg tiltro nok til at jeg mener de kunne gjort en god jobb på et nytt spill i serien.

 

Baser på linken til den nettsiden er det vel ingenting i verden som tyder på at dette er noe nytt. Jeg er ikke noen loremaster, men alt av bilder, ikoner og musikk fra den siden er hentet fra det første spillet i serien. Hadde ikke hatt noe imot en HD-versjon av dette! :)

Lenke til kommentar

Håper dette blir en skikkelig "Hack'N'Slash" godbit til ps3 med muligheter for coop-play på samme skjerm! Ikke noe slår det å hakke seg rundt i en eventyrverden med en kamerat:) Når tror dere vi kan forvente oss dette spillet i såfall? I mens får jeg bare vente på Realms of the ancient war:)

Lenke til kommentar

Håper dette blir en skikkelig "Hack'N'Slash" godbit til ps3 med muligheter for coop-play på samme skjerm! Ikke noe slår det å hakke seg rundt i en eventyrverden med en kamerat:) Når tror dere vi kan forvente oss dette spillet i såfall? I mens får jeg bare vente på Realms of the ancient war:)

 

Jeg regner at dette var ment som tøysekopping eller trolling. Hvis de gjorde noe sånt med Baldurs Gate 1 så ville de ALDRI bli tilgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...