Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Tørr" penis under sex, og sein utløsning


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 19 år, og hadde sex for første gang for litt under en uke siden (jada, go me). Allerede da fikk jeg en litt gretten kommentar fra jenta om at det ikke virket som om jeg "hadde lyst på henne", siden jeg brukte så inmari lang tid på å komme. Det endte med at jeg onanerte for å bli ferdig. Det var dessuten litt smertefullt å være inne i henne, da penisen min er ganske stor (spesielt i omkrets), men mest av alt fordi den var så "tørr". Når jeg onanerer alene, opplever jeg ikke dette problemet i det hele tatt, og alt blir på en måte "smørt" av seg selv. Noen som tror de vet hva problemet kan være? Takk for alle svar!

 

Postet av anonym: fedfb98e547cf25cb615edbea8043aed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glidemiddel, spytt, gjør jenten våtere før du begynner selve sexen. Gjør noe av dette og du slipper denne "tørrheten".. Angående det å ikke få utløsning, det går kun på psyken. Sannsynligvis prestasjonsangst, ikke tenk så mye :) Alt dette ordner seg etter at du har vært i felten et par ganger, så slapp helt av..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at det var første gang du hadde sex.

Hehe. Har hatt det etter dette også da, og hadde samme problemet.

 

Glidemiddel, spytt, gjør jenten våtere før du begynner selve sexen. Gjør noe av dette og du slipper denne "tørrheten".. Angående det å ikke få utløsning, det går kun på psyken. Sannsynligvis prestasjonsangst, ikke tenk så mye :) Alt dette ordner seg etter at du har vært i felten et par ganger, så slapp helt av..

Har kjørt på etter en blowjob, så spytt er det ikke mangel på. Dessuten har jenta vært klissvåt, men blir allikevel vondt.

Angående det andre, kan jo det stemme :) Takk for oppmuntringa!

 

 

Postet av anonym: 27b4d736db5a088c5e8c703b9c0b348a

Lenke til kommentar

Problemet er at det var første gang du hadde sex.

Hehe. Har hatt det etter dette også da, og hadde samme problemet.

 

Glidemiddel, spytt, gjør jenten våtere før du begynner selve sexen. Gjør noe av dette og du slipper denne "tørrheten".. Angående det å ikke få utløsning, det går kun på psyken. Sannsynligvis prestasjonsangst, ikke tenk så mye :) Alt dette ordner seg etter at du har vært i felten et par ganger, så slapp helt av..

Har kjørt på etter en blowjob, så spytt er det ikke mangel på. Dessuten har jenta vært klissvåt, men blir allikevel vondt.

Angående det andre, kan jo det stemme :) Takk for oppmuntringa!

 

Postet av anonym: 27b4d736db5a088c5e8c703b9c0b348a

 

Skjønner. Jeg hadde det samme problemet de første gangene jeg hadde sex også, det med tørrhet og det at føltes ut som om "strengen" min ble veldig vond. Men det gikk helt over etterhvert, uten at jeg helt hvorfor, så ordner seg nok for deg også. Lykke til i allefall :)

Endret av enceone
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...