stukeren Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 hvis man er ungdom og skal begynne å jobbe med å sette ut ting i hyller, rydde osv. ossen sko er greit å bruke på jobb da? bare vanlige joggesko?
Horrorbyte Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Sko som du synes er gode å gå i. Joggesko fungerer sikkert fint.
Minus Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Er kanskje litt uheldig å anbefale ett bestemt merke. Før må du vite om du pronerer eller ikke. De fleste som selger sko og er seriøse kan hjelpe deg å finne ut av dette. Prøv mange skopar før du bestemmer deg.
J. Verlander Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Jobbet på 7-Eleven i 3 og brukte 2 par Nike Air Jordans, ikke særlig behagelig. Mange andre brukte crocs, ser ganske dumt ut, men en drøm å gå i.
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Gå for innesko som er beregnet for den slags. Føttene kommer til å takke deg.
Niram Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Jeg jobber i butikk, gjerne 8 timers vakter. Har hvertfall funnet ut én ting; gode sko på jobb er alfa omega! Personlig kjøpte jeg et par Ecco sko til ca 1399,- som jeg er veldig fornøyd med. Får ikke vondt i verken føtter eller rygg, hvertfall ikke enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå