Gå til innhold

Hvilket SimCity bør jeg gå for?


Anbefalte innlegg

Hey

 

Fikk så lyst å spille litt sim city igjen, er noen år siden jeg spilte dette spillet men fikk så sykt lyst å spillet igjen, lage store kule byer :)

 

Noen tips til hvilket jeg skal gå for? vet ikke hvor mange (nye) det er kommet engang.

 

Har ikke spilt sim city på 6-8 år tenker jeg ......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet.

 

Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com

 

 

ok da regner jeg det blir sim city 4 og rush hour?

Og hvilke mods må jeg laste ned? tips?

 

Tja, finnes utrolig mye. Men her er et par gode, med de to essensielle i fet skrift:

NAM Essentials

RealHighway Mod

Bridge Height mod

Rail Yard and Spur Textures Mega Pack

RH Airport Pack

 

 

Ellers er det bare å se i mod db og finne mods som kan passe dine behov :) Ingenting slår SC4 med custom mods.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Det blir vel fort de som spilte 2000 på den tiden det var nytt som vil si at det er best. De fleste som spilte Age of Empires 1 og 2 vil si at de er mye bedre enn treeren, mens en som begynte på treeren vil si at det er den beste.

Når det er sagt så tror jeg at jeg spilte simcity 2000 før jeg prøvde nummer 4, men syns fortsatt fireren er mye bedre.

Lenke til kommentar

Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet.

 

Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com

 

 

ok da regner jeg det blir sim city 4 og rush hour?

Og hvilke mods må jeg laste ned? tips?

 

Tja, finnes utrolig mye. Men her er et par gode, med de to essensielle i fet skrift:

NAM Essentials

RealHighway Mod

Bridge Height mod

Rail Yard and Spur Textures Mega Pack

RH Airport Pack

 

 

Ellers er det bare å se i mod db og finne mods som kan passe dine behov :) Ingenting slår SC4 med custom mods.

 

 

Ok, skal laste ned disse, det ble sim city 4.

Hvor skal jeg legge mods jeg laster ned? slik at de virker i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...