Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vondt å fingre


smith1234

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ei jente på 16 år som synes det helt ærlig er jævlig vondt og ikke noe godt i heletatt og fingre. vet ikke om jeg er noe spessielt trang eller noe, får jo inn et par fingrer liksom. Men det er ikke godt! Noen jenter som har noe tips til hvordan dette kan bli godt?

 

Lurer også på hvor langt inne jomfruhinna ligger? Blir den sprukket med bruk av OB eller fingring osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg ikke av det kvinnelige kjønn, men kan likevel svare på en del av det du spør om.

 

Onani er noe som kan ha delte opplevelser for begge kjønn. Dersom du syntes direkte penetrering er smertefullt bør du heller prøve deg frem med å stimulere klitoris forsiktig. Sex-leketøy kan være en god løsning, spesielt en vibrator. Fingre vil ikke nødvendigvis være det beste for å oppnå maksimal nytelse. Eksen min foretrakk faktisk å stimulere seg selv med uskrelte gulrøtter, da den ujevne overflaten (i følge henne) gav en helt særegen følelse. Dette var jo en voksen kvinne, så siden du er liten og med sannsynlighet relativt trang og uerfaren med onani, kan du jo prøve deg forsiktig frem med den mindre typen; såkalte «knaskerøtter».

 

Jomfruhinna befinner seg normalt ca. 10 cm inn i skjeden, og med dette vil den ikke sprekke ved bruk av tamponger o.l. av den størrelsesorden. Hvis du forholder deg til forslaget om bruk av gulrøtter vil du risikere å bryte denne, noe som i følge mange kan være litt smertefullt.

 

Dersom du ikke vil bryte hymen ved onani, vil jeg råde deg til å fremtre forsiktig med gulroten eller andre eventuelle «leketøy».

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig har du ikke jomfruhinne lenger. Er du aktiv på noen måte så er det nok til å ta ''jomfruhinna'' di, som svømming, ridning, trening, sykling, osv...

 

Først klipper du neglene dine korte. Ikke tving noe inn med en gang, du skal ikke tilfredstille fingeren din men deg selv. Ta først på deg selv utenpå, først forsiktig. Før fingeren hit og dit, kjenn på de forskjellige delene, hvilke deler du liker å bli berørt på og hva du ikke syns er så stas alikevel, osv. Bli kjent med kjønnet ditt, og prøv deg frem sakte. Dette er godt å gjøre i dusjen, f.eks, da er du i en veldig intim og privat situasjon.

Ofte så er det rett ved inngangen som er noe av det mest følsomme, så hvis du skal bruke noe inne i kjeden så prøv først å ''leke'' med åpningen din.

 

Dette er bare det jeg kom på. Husk å kose deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du hatt sex før?

 

Nei! men den dagen jeg har det, vil jeg at det skal gjøre så lite vondt som mulig. Så vil gjærne få "tips" til å sprekke den hinna... haha off dette hørtes ikke sælig romantisk ut :')

 

Mest sannsynlig har du ikke jomfruhinne lenger. Er du aktiv på noen måte så er det nok til å ta ''jomfruhinna'' di, som svømming, ridning, trening, sykling, osv...

 

Først klipper du neglene dine korte. Ikke tving noe inn med en gang, du skal ikke tilfredstille fingeren din men deg selv. Ta først på deg selv utenpå, først forsiktig. Før fingeren hit og dit, kjenn på de forskjellige delene, hvilke deler du liker å bli berørt på og hva du ikke syns er så stas alikevel, osv. Bli kjent med kjønnet ditt, og prøv deg frem sakte. Dette er godt å gjøre i dusjen, f.eks, da er du i en veldig intim og privat situasjon.

Ofte så er det rett ved inngangen som er noe av det mest følsomme, så hvis du skal bruke noe inne i kjeden så prøv først å ''leke'' med åpningen din.

 

Dette er bare det jeg kom på. Husk å kose deg :)

 

Takk for svar!: )

 

Selv er jeg ikke av det kvinnelige kjønn, men kan likevel svare på en del av det du spør om.

 

Onani er noe som kan ha delte opplevelser for begge kjønn. Dersom du syntes direkte penetrering er smertefullt bør du heller prøve deg frem med å stimulere klitoris forsiktig. Sex-leketøy kan være en god løsning, spesielt en vibrator. Fingre vil ikke nødvendigvis være det beste for å oppnå maksimal nytelse. Eksen min foretrakk faktisk å stimulere seg selv med uskrelte gulrøtter, da den ujevne overflaten (i følge henne) gav en helt særegen følelse. Dette var jo en voksen kvinne, så siden du er liten og med sannsynlighet relativt trang og uerfaren med onani, kan du jo prøve deg forsiktig frem med den mindre typen; såkalte «knaskerøtter».

 

Jomfruhinna befinner seg normalt ca. 10 cm inn i skjeden, og med dette vil den ikke sprekke ved bruk av tamponger o.l. av den størrelsesorden. Hvis du forholder deg til forslaget om bruk av gulrøtter vil du risikere å bryte denne, noe som i følge mange kan være litt smertefullt.

 

Dersom du ikke vil bryte hymen ved onani, vil jeg råde deg til å fremtre forsiktig med gulroten eller andre eventuelle «leketøy».

 

Er en vanlig gulerot samme tykkelse som en "vanlig" penis?

hahaha off blir flau jeg nå. :blush:

Lenke til kommentar

Husk at musklene dine ikke blir ''slappere'' uansett hvor mye du fingrer. Du kan bli noe slækkere hvis du får barn og føder normalt, men da må du først ha sex :p

 

Glidemiddel, masse forspill og tålmodighet er nøkkelen! Du ''vier'' deg ut når du blir kåtere, samtidig som du svulmer opp.

 

hmm oki.. men mitt verste mareritt er at det fysisk ikke skal gå når jeg har sex første gangen. Det må være helt jævlig flaut !!!!! :no:

Lenke til kommentar

hmm oki.. men mitt verste mareritt er at det fysisk ikke skal gå når jeg har sex første gangen. Det må være helt jævlig flaut !!!!! :no:

 

Dere må bare huske på å bruke god tid. Ikke ha noen hast med å få den inn, kos med hverandre først, og hvis du er så bekymret så vil litt glidemiddel hjelpe lang vei på å gjøre det mer komfertabelt for begge parter.

Lenke til kommentar

hmm oki.. men mitt verste mareritt er at det fysisk ikke skal gå når jeg har sex første gangen. Det må være helt jævlig flaut !!!!! :no:

 

Dere må bare huske på å bruke god tid. Ikke ha noen hast med å få den inn, kos med hverandre først, og hvis du er så bekymret så vil litt glidemiddel hjelpe lang vei på å gjøre det mer komfertabelt for begge parter.

 

men jeg vet ikke om jeg tørr og si til han at jeg er jomfu.. :no:

Lenke til kommentar

1. Gjennomsnittlig omkrets penis er 10-13 cm, om jeg ikke tar helt feil. Ikke glem at i 16-årsalderen er sannsynligvis ikke menn helt ferdigutviklet også. Det er ikke mye som skal inn.

 

2. Øvelse gjør mester, og alder gjør ofte ting litt slappere. Dessuten er nok fingrer hardere enn en penis og kan derfor føles litt vondere.

 

3. Alle gutter digger nok at du er jomfru. Det er ikke noe å bekymre seg for.

 

4. Begrepet ''venter på den rette'' burde du ikke følge. Du må lete etter den rette.

Lenke til kommentar

4. Begrepet ''venter på den rette'' burde du ikke følge. Du må lete etter den rette.

 

Hvorfor skal man ''lete'' aktivt etter en sexpartner? Syns hun kan bruke god tid på det.. man trenger ikke å lete desperat.

 

Så hun skal heller sitte på ræva og forvente at prinsene kommer og frir?

Sier ikke at hun skal lete desperat, men at hun må bli kjent med flest mulig og kaste seg ut på markedet. Kanskje ikke akkurat nå, men den dagen hun våkner opp og innser at hun har lyst å dele livet med noen. :)

Lenke til kommentar

Så hun skal heller sitte på ræva og forvente at prinsene kommer og frir?

Sier ikke at hun skal lete desperat, men at hun må bli kjent med flest mulig og kaste seg ut på markedet. Kanskje ikke akkurat nå, men den dagen hun våkner opp og innser at hun har lyst å dele livet med noen. :)

 

Det vil oftest bare gjøre at man ''nøyer seg'' med noen. Syns ikke ar hun skal ha hastverk med å ha sex med noen så fort som mulig, men heller 'vente' i den mening at man ikke gjør alt så fort som mulig. Jeg 'ventet', og gud så glad jeg er for det :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...