Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To jenter, veldig usikker


Anbefalte innlegg

Jeg har havnet i noe som trolig kan defineres som et "luksus-problem".

Problem-stilling:

 

Jeg er en gutt på 17 år som er interessert i to jenter (begge er et år eldre enn meg).

 

Den ene jenta har jeg vært veldig betatt av i flere mnd. Vi har fått et veldig fint vennskap, men jeg er utrolig usikker på om hun er ute etter noe mer enn det. Hun har gitt uttrykk for å være interessert hun også, men har "såret" meg ved flere tilfeller. Hun har blant annet klint med to "kompiser" av meg i fylla, men hun har sagt at hun angrer veldig på dette etterpå. Vi har så mye til felles at det er helt skremmende, hun er morsom og ikke minst uhyre tiltrekkende fysisk sett. Hun blir siklet på av veldig mange andre gutter, men hun prater aldri om andre gutter til meg (med unntak av en gang). Jeg tenker på henne hver bidige dag. Allikevel føler jeg at litt av kjærlighets-følelsene begynner å dabbe av litt, da det ikke har skjedd noe på så lenge.

 

Den andre jenta ble jeg kjent med for ca 3 mnd siden. Hun har jeg også veldig mye til felles med, hun er intelligent, morsom og søt (dog ikke like fysisk tiltrekkende som hun andre). Jeg merker at følelsene mine ligger der for henne, og jeg er så og si helt sikker på at hun er interessert. Hun eskalerer med meg fysisk sett (setter seg på fanget, koser med låret mitt) og jeg tar henne ofte i å se på meg. Hun ser meg alltid dypt inn i øynene og smiler når vi snakker, hun er alltid positiv og blid når vi er sammen, hun foreslår ofte at vi skal treffes/finne på noe sammen, og gir meg komplimenter om utseendet mitt. Hun har jeg ikke like "vennskapelig" forhold til som hun andre.

 

Hva ville dere gjort om dere var i mine sko? Jeg skjønner jo selvfølgelig at dette er et valg jeg tar selv, men jeg har aldri hatt noen ordentlig kjæreste, og en slik form for kjærlighet er veldig uvant for meg. Så det hadde vært fint med noen synspunkter :)

 

PS: Beklager om dette ble mye og rotete, men måtte bare få ut alt.

 

Postet av anonym: fdd0d06a0eaf2bf7d5bb56327dbfa5fa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det kan hende at de faktisk ikke er seksuelt interessert. Derfor må du kjøre på og finne ut hvordan ting står til

2. Når du velger den ene jenta, kommer du til å rasjonalisere at hun jenta var bra og at hun andre jenta ikke var så bra. Derfor er det ikke så superviktig hvem du velger, gitt at begge er på samme "nivå"

3. Om ting eskalerer tregt blir ting kjedelig og begge mister interessen. DU må eskalere og ta ting videre, siden jenter vært sjeldent gjør det

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Har vært i samme situasjon, skremmende lik.

 

Okay, hvis du vil få noe utbytte av dette, så må du selvfølgelig velge én. Det betyr også at du må roe ned pølsa med hun du ikke velger, FØR du "velger" hun andre.

 

Altså, du må gradvis vise mindre interesse for hun ene jenta, og mer for den du velger. Hvis ikke går alt i dass. Hvis jeg var deg, ville jeg valgt jenta du beskriver sist/jente 2.

 

Du kan fortsette å være venn med hun andre selvfølgelig, men skal du klare å beholde en av dem, så må du handle nå. Du kan ikke playe rundt med begge to og WHIPS velge én av dem - da blir det bare rot.

 

Lykke til a fersking! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var i samme situasjon som deg da jeg var 18 år. Ei jente som likte meg kommuniserte gjennom hennes venninne at hun skulle forsøke å snakke til meg om det, så endte det at jeg tok veninna hennes på kjøreturer og da spurte hun om jeg var interessert i hennes veninne, men så kom det frem at den veninnen jeg hadde med i bilen var interessert i meg også, og jeg likte hennes langt mer enn hun som opprinnelig var interessert i meg. Så jeg ble sammen med veninnen istedet, og det forholdet varte ganske lenge.

 

Etter noen år, så viste det seg at den som opprinnelig likte meg, var lesbisk, i avisen så jeg bildet av henne og hennes kvinnelige partner som hadde blitt sammen og flyttet sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...