Gå til innhold

Anmeldelse: Metal Gear Solid: HD Collection (PS3)


Anbefalte innlegg

Ser at Metal Gear Solid (PS1) ikke er med... jaha det ødelegger jo for hele pakka! Snake Eater er klart det dårligste spillet etter min mening i serien.. men meg om det, uansett latterlig og ikke ha en hd version av metal gear 1.. porta fra gamecube.. skulle likt og hatt muligheten til å spilt game cube versionen
Nintendo eier jo det spillet.HD remake gjelder bare spill etter 2001
Nå har vel sony like mye rettigheter som Nintendo da Solid Snake og Metal Gear er brukt flittig av begge parter. Får håpe på en full remake en eller annen gang..
Nei jeg er så lei av MG 1 har klart det 20 ganger , make way for new games, MG 2 er litt mere sån spill man kan teste nå fordi folk har ikke spillt ræva ut av det

 

Vel det er DIN mening.. om du leser litt rundt er det utrolig mange som her samme meningen som meg, skal man først gi ut en spill serie på nytt er det idiotisk og ikke ha med første spillet i serien, spesielt med tanke på at mye av historien i mgs 2 stammer fra mgs1..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det er DIN mening.. om du leser litt rundt er det utrolig mange som her samme meningen som meg, skal man først gi ut en spill serie på nytt er det idiotisk og ikke ha med første spillet i serien, spesielt med tanke på at mye av historien i mgs 2 stammer fra mgs1..

 

Selvfølgelig, det er en helt åpenbar svakhet med pakken og det må Sony/Konami ha skjønt, så det er nok en god grunn til at MGS1 ikke er med. Jeg gjetter på at Nintendo har rettigheter på Twin Snakes mens originalen til PS1 har for gammel grafikk til at den bare kan sminkes med høyere oppløsning.

 

For meg blir det litt bakvendt; MGS2 og 3 ser allerede bra ut mens det er MGS1 som trenger en remake. I tillegg slang man på Peace Walker, som det ikke er lenge siden ble sluppet. Åpenbart at her skulle det spares tid og tjenes penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vel det er DIN mening.. om du leser litt rundt er det utrolig mange som her samme meningen som meg, skal man først gi ut en spill serie på nytt er det idiotisk og ikke ha med første spillet i serien, spesielt med tanke på at mye av historien i mgs 2 stammer fra mgs1..

 

Selvfølgelig, det er en helt åpenbar svakhet med pakken og det må Sony/Konami ha skjønt, så det er nok en god grunn til at MGS1 ikke er med. Jeg gjetter på at Nintendo har rettigheter på Twin Snakes mens originalen til PS1 har for gammel grafikk til at den bare kan sminkes med høyere oppløsning.

 

For meg blir det litt bakvendt; MGS2 og 3 ser allerede bra ut mens det er MGS1 som trenger en remake. I tillegg slang man på Peace Walker, som det ikke er lenge siden ble sluppet. Åpenbart at her skulle det spares tid og tjenes penger.

Lol nå fikk jeg plutselig ikke lyst på pakken lenger xp

Lenke til kommentar
Lol nå fikk jeg plutselig ikke lyst på pakken lenger xp

 

Det var jo ikke meningen...MGS2 og 3 er noen av de beste spillene som er laget, spør du meg, så det er bare suverent at flere får anledning til å prøve dem. Jeg vil hvertfall ikke bidra til at folk ikke støtter MGS. :no:

 

Samtidig kan nok alle være enige om at pakken hadde vært bedre med MGS1 i stedet for Peace Walker.

Lenke til kommentar
Lol nå fikk jeg plutselig ikke lyst på pakken lenger xp

 

Det var jo ikke meningen...MGS2 og 3 er noen av de beste spillene som er laget, spør du meg, så det er bare suverent at flere får anledning til å prøve dem. Jeg vil hvertfall ikke bidra til at folk ikke støtter MGS. :no:

 

Samtidig kan nok alle være enige om at pakken hadde vært bedre med MGS1 i stedet for Peace Walker.

 

HAHA nei det er vertfall ikke JEG! Peace walker er kanskje det beste mgs spillet og burde nesten komt i en egen versjon!

Lenke til kommentar
Lol nå fikk jeg plutselig ikke lyst på pakken lenger xp

 

Det var jo ikke meningen...MGS2 og 3 er noen av de beste spillene som er laget, spør du meg, så det er bare suverent at flere får anledning til å prøve dem. Jeg vil hvertfall ikke bidra til at folk ikke støtter MGS. :no:

 

Samtidig kan nok alle være enige om at pakken hadde vært bedre med MGS1 i stedet for Peace Walker.

haha joda skal kjøpe det når jeg har tid : )

Lenke til kommentar

Litt performance/framerate-problemer i Snake Eater og etter 70 timers oppetid, så frøs spillet.

 

Prøvde litt på MGS 2, men det var bare litt.

 

Prøvde på Peace Walker, men kan visst ikke spille online fordi jeg har silver. Det koster 70 kr eller så for å spille online. Antar at boss-battles er klin lik, så da trenger man litt hjelp kanskje? Var derfor jeg slutta med PW på PSPen. Jeg hadde helikopter og en tank som extra ops, og en mission jeg ikke finner alle fem tinga på, og boss-battlen jeg kom til ga jeg opp på. Spillet har støva i flere måneder og har ikke orka å prøve på igjen.

 

De som ønsker en liten utfordring så finner de det i PW, synes jeg.

 

Så nå teller jeg på knappene om jeg vil betale Microsoft en måned for online play :)

Lenke til kommentar

Litt performance/framerate-problemer i Snake Eater og etter 70 timers oppetid, så frøs spillet.Prøvde litt på MGS 2, men det var bare litt.Prøvde på Peace Walker, men kan visst ikke spille online fordi jeg har silver. Det koster 70 kr eller så for å spille online. Antar at boss-battles er klin lik, så da trenger man litt hjelp kanskje? Var derfor jeg slutta med PW på PSPen. Jeg hadde helikopter og en tank som extra ops, og en mission jeg ikke finner alle fem tinga på, og boss-battlen jeg kom til ga jeg opp på. Spillet har støva i flere måneder og har ikke orka å prøve på igjen.De som ønsker en liten utfordring så finner de det i PW, synes jeg.Så nå teller jeg på knappene om jeg vil betale Microsoft en måned for online play :)

Det er lite folk online, så jeg vet ikke om jeg ville kjøpt live bare for co-op delen. Har du venner som spiller derimot, så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...