Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler det begynner å haste..


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17år som føler det begynner å haste med å få dame. Vet ikke hvorfor, sikkert noe med at jeg ikke har hatt dame på 3-4år. Er dette normalt?

 

Sliter også med å ha nok "baller" til å gå bort å snakke med jenter jeg ikke kjenner. Er liksom alt for redd for å drite meg ut. Noen gode tips mot dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter også med å ha nok "baller" til å gå bort å snakke med jenter jeg ikke kjenner. Er liksom alt for redd for å drite meg ut. Noen gode tips mot dette?

 

Ja! Mange gode tips!

 

Det beste tipset derimot er at du må lære deg selv å komme ut av din komfort sone. Noen klarer å bryte ut av sonen sin veldig raskt mens andre må bygge seg opp.

 

Istedenfor å begynne med å gå bort til en tilfeldig dame kan du begynne med å bli vandt med følelsen av at du bryter din komfort sone. For eksempel: Liker du ikke romantiske filmer? Se en. Hater du matte? Løs noen matte oppgaver. Etter du har blitt litt vandt med denne følelsen ALENE kan du begynne å utforske den med venner. Eksempler: Tør du ikke kjøpe kondomer på butikken? Gjør det med noen kompiser (som helst ikke tør de heller). Liker du ikke å bli sett med teite klesplagg? Kjøp en jentegenser eller liknende å gå nedover en gate sammen (trenger ikke være en stor gate. Så lenge du selv vet at det er en sannsynlighet for at du blir sett pusher du grensene dine og kommer ut av komfort sonen).

 

Når du har gjort noen av disse øvelsene er det på tide å gå til "the main event". Morgenen du bestemmer deg for "I dag skal jeg endre livet mitt!" går du ut døren og den FØRSTE jenta du ser (uansett alder) går du bort til og spør om en mening eller noe annet "teit" (f.eks: Hei! Vet du hvor mye klokken er? - Hei, vet du hvor nærmeste bussholdeplass er? - Hei! Ville bare si; "Ha en fin dag!"). Dette gjør at du bryter HARDT ut av sonen din. Dette er noe de som er flinke med jenter ofte bruker for å "varme opp" før de snakker med de jentene de EGENTLIG vil ha kontakt med. Grunnen til dette er at det senker "skummelheten" av å snakke med fremmede jenter, også kalt "bitch butterflies" av noen i miljøet. Denne skummelheten blir ALDRI borte - men frykten kommer du til å tolke annerledes.

 

Etter du har gjort dette noen uker/dager/mnd (spørs hvor fort du blir vandt med følelsen - du merker du er vandt med den når du ikke lenger har noe særskilt problem med å spørre om en mening fra en tilfeldig person på gaten) kan du begynne å prate med de jentene du selv ønsker. Du trenger ikke si noe spesielt, bare et "Hei" er nok i starten. Ingen kan lære deg hvordan man plukker opp jenter/flørter uten at du selv går i felt å prøver ut. Du kan gå på diverse kurs å lese diverse bøker - dette kommer til å hjelpe MYE. Men før du går ut i felt og prøver / feiler i hundrevis av timer vil du ikke få en repeterende suksesskurve som er det du ønsker. Med repeterende suksesskurve mener jeg at du skal kunne, i et hvilket som helst miljø, klare å få samme grunnleggende resultat.

 

Kan godt komme med mer konkrete tips eller utdyping på PM men vil ikke gå for langt off topic.

 

Bare slapp av og la den rette komme en dag!

 

Dette er en helt gal holdning. Vær proaktiv i alle dine ønsker / mål / drømmer / whatnot. ALDRI forvent at noe skal bli servert deg. DU skal skaffe DEG SELV det DU vil ha. Det er INGEN andres jobb enn DIN EGEN.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er ikke unormalt å føle at det haster, men det er ett poeng... Det haster ikke.

Du er 17 år og du bør vente til du finner den rette. Hvis du begynner å haste deg så er det mulig at du får ett dårlig liv senere. Ta den tiden du trenger og ikke la deg påvirke av andre! Du finner en dame uansett om noen år.

Lenke til kommentar

 

 

Bare slapp av og la den rette komme en dag!

 

Dette er en helt gal holdning. Vær proaktiv i alle dine ønsker / mål / drømmer / whatnot. ALDRI forvent at noe skal bli servert deg. DU skal skaffe DEG SELV det DU vil ha. Det er INGEN andres jobb enn DIN EGEN.

 

Det er sånne idiotiske tanker som cockblocker deg, du er desperat.

 

Cockblocker meg? Hvor får du tanken om at jeg blir cockblocket fra? Er langt ifra desperat - jeg vet hva jeg vil ha og jeg tar det.

Lenke til kommentar

Var litt beroligende ord!

 

Noen som har noen tips for å ikke havne i vennefella?

 

Ikke oppfør deg som en venn.

 

Ikke vær der for henne ALLTID (hvis det er noe store problemer selvfølgelig)

 

Vær klar over dine intensjoner og VIS dem (ikke fortell dem)

 

Bruk berøring så ofte det er naturlig og litt når det ikke er naturlig (vær seksuell)

 

Ikke fortell henne at du elsker henne eller noe liknende følelse shit. VIS det ved å kysse henne eller liknende. Med EN gang du forteller henne om dine romantiske følelser - uten at dere har gjort noe - blir du sett på som en pyse / chicken / pussy

 

Ikke bruk ord som: Vennen - jenta mi - søta osv.osv.. Dette blir "gay best friend" ord fordi hun mest sannsynlig har andre kompiser som bruker de samme ordene med henne. Finn ut hvilke ord som er "spesielle" til hennes kompiser og unngå å bruke dem. Finn ut ordene som de guttene hun blir våt av bruker og bruk dem.

 

Men viktigst av alt:

 

Don't act like a friend - act like a boyfriend. & Gjør henne klar over dine intensjoner fra DAG 1 - uten å si det. (F.eks: Ikke fortell henne at du bare har lyst til å pule. Men gjør det klart ved bruk av kroppsspråk eller berøring)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var litt beroligende ord!

 

Noen som har noen tips for å ikke havne i vennefella?

 

Ikke oppfør deg som en venn.

 

Ikke vær der for henne ALLTID (hvis det er noe store problemer selvfølgelig)

 

Vær klar over dine intensjoner og VIS dem (ikke fortell dem)

 

Bruk berøring så ofte det er naturlig og litt når det ikke er naturlig (vær seksuell)

 

Ikke fortell henne at du elsker henne eller noe liknende følelse shit. VIS det ved å kysse henne eller liknende. Med EN gang du forteller henne om dine romantiske følelser - uten at dere har gjort noe - blir du sett på som en pyse / chicken / pussy

 

Ikke bruk ord som: Vennen - jenta mi - søta osv.osv.. Dette blir "gay best friend" ord fordi hun mest sannsynlig har andre kompiser som bruker de samme ordene med henne. Finn ut hvilke ord som er "spesielle" til hennes kompiser og unngå å bruke dem. Finn ut ordene som de guttene hun blir våt av bruker og bruk dem.

 

Men viktigst av alt:

 

Don't act like a friend - act like a boyfriend. & Gjør henne klar over dine intensjoner fra DAG 1 - uten å si det. (F.eks: Ikke fortell henne at du bare har lyst til å pule. Men gjør det klart ved bruk av kroppsspråk eller berøring)

 

 

Det hjelper og "dont act like anything" og rett og slett være seg selv, er dem ikke fornøgde? fuck em.

Lenke til kommentar

Det hjelper og "dont act like anything" og rett og slett være seg selv, er dem ikke fornøgde? fuck em.

 

Så var det å vite når man "er seg selv" da. Altfor mange spenner bein for seg selv, driver (ubevisst) selvsabotasje og har generelt ganske svære skylapper. Disse tolker gjerne "vær deg selv" som "fortsett i det sporet du er i så går det nok bra til slutt." selv om de metaforisk sett prøver å skalle seg gjennom fem meter armert betong og ikke enser døra som er tre meter til høyre. Hva da?

Lenke til kommentar

Det hjelper og "dont act like anything" og rett og slett være seg selv, er dem ikke fornøgde? fuck em.

 

Så var det å vite når man "er seg selv" da. Altfor mange spenner bein for seg selv, driver (ubevisst) selvsabotasje og har generelt ganske svære skylapper. Disse tolker gjerne "vær deg selv" som "fortsett i det sporet du er i så går det nok bra til slutt." selv om de metaforisk sett prøver å skalle seg gjennom fem meter armert betong og ikke enser døra som er tre meter til høyre. Hva da?

 

Da er du en idiot som ikkje fortjener bedre, feilen ts tydelig går i er at han stresser med å lese og tadet teoretiske med sjekking, det handler om karisma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...