Gå til innhold

Playstation 2 ødelagt av lynet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kast dritet og kjøp ein XboX :woot::woot: den har mange bedre funksjoner enn ps2 slik som hd musikk ripping mye bedre grafikk og en funsjon med kontrollkabelen som gjer att kabelen detter ut av boxen om du skulle snuble i den, har hatt stygge opplevelser med subling i ps2 ledninger og kontrollen er perfekt på alle punkter størelsen er det det størsten + på kontrolleren til xboxen

Lenke til kommentar

For all del IKKE kast den...

Det er bare sikringen inne i maskinen som har gått.. Denne kan kjøpes på en hvilken somhelst bensinstasjon/elektro sted til en slik og ingenting.. (under 5 spenn) Bytt denne og den er god som ny;)

 

Hvis du har igjen garanti er det jo best og bruke den, men siden du vurderte å kaste den er vel det tvilsomt!?

 

-fluKe

 

PS! Xbox er ikke no bedre enn PS2. Jeg har alle tre konsollene (PS2,GC,XBOX) og det er PS2 jeg bruker mest. Xbox burde vært MYE bedre enn PS2, siden den er lagd 2 år etter.

Lenke til kommentar

Det kan være en sikring, og det kan være at alt inni boksen er stekt svart, eller en mellomting, man kan ikke vite sånt med lynnedslag. Men for all del, kikk inni og prøv å bytte sikringen (ikke bli overrasket hvis det bare er glasspulver igjen), men hvis det er flere komponenter som er synlig skadet er det ikke håp. Jeg hadde en skjerm som så helt fin ut, hel sikring og alt, til jeg så nærmere på PCB, en kondensator hadde eksplodert så kraftig at det bare var litt fiberrester og to metallpinner igjen, og alt i en avstand på flere cm rundt den hadde tydeligvis blitt kortslutta.

Hvis den har klistremerker med 'warranty void if seal is removed' eller lignende er det best å prøve seg på garantien før man prøver seg på å åpne den.

Lenke til kommentar

For all del ikkje kast den. Det er mulig at det er så masse ødelagt at den ikkje virker, men det er også mulig at ein sikring har tatt kvelden. Opne opp konsollen og studer litt her og der, sjå etter svidde komponenter ol.

 

Når det angår Xbox. Eg må inrømme at Xbox har meget bra grafikk, men der det er Microsoft er the problemer. Har hatt min Xbox i 2 år trur eg og den er heilt håplaus. Av og til vil den ikkje lese CDer i det heile tatt, får berre error om at det ikkje er CD kompitabel med Xboxen. Har prøvd med utallige spill...men neida...har vurdert å opne den og rote litt, men det får bli når eg gidder.

Lenke til kommentar
kast dritet og kjøp ein XboX :woot::woot: den har mange bedre funksjoner enn ps2

 

Hvordan i alle manns rike kan du mene at posten din er hjelpsom, for noe tull!!

 

kontrollen er perfekt på alle punkter størelsen er det det størsten + på kontrolleren til xboxen

 

denne setningen forsto jeg ikke, så kan du please omformulere den?

 

Til topic:

 

Prøv å levere inn Playstationen til en godkjent elektronikk reparatør ett eller annet sted, litt synd å kaste en super konsoll....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...