Gå til innhold

Noen andre som tjener rått på Kiwi Garantien?


piratentim

Anbefalte innlegg

Kjøpte tomater idag og oppdaget endel dårlige tomater. Tenkte jeg skulle prøve garantien, tok med noen dårlige tomater, sa ifra i kassa, betalte for de dårlige og fikk dobbelte av prisen tilbake. Hele 22kr :p

Endret av trra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis maten har gått ut på dato, men butikken har flere varer av samme type som ikke har gått ut vil man få varen som ikke har gått ut. Men hvis en vare har gått ut på dato og butikken ikke har flere av samme vare får man penger som tilsvarer det varen kostet. Hvis øl har gått ut på dato får man like mye som det koster uansett og frukt og grønt får man dobbel pris tilbake for hvis man ikke er fornøyd...

Lenke til kommentar

Søren :/ Fant flere firkløver-kjeks som går ut i dag, tenkte å hente de igår men da var det selvfølgelig konfirmasjon... Satser på at de fortsatt ligger der imorgen :)

 

Noen som har et godt tips til hvordan jeg kan klare de store pengesummene?

legge deg merke de store partiene utløpsdato og gå dagen etter dem har gått ut :D Kankje har de samme utløpsdato på flere butikker?

Lenke til kommentar

Søren :/ Fant flere firkløver-kjeks som går ut i dag, tenkte å hente de igår men da var det selvfølgelig konfirmasjon... Satser på at de fortsatt ligger der imorgen :)

 

Noen som har et godt tips til hvordan jeg kan klare de store pengesummene?

legge deg merke de store partiene utløpsdato og gå dagen etter dem har gått ut :D Kankje har de samme utløpsdato på flere butikker?

 

Om jeg finner 30 pakker med leverpostei og sjekker alle sammen, vil ikke de ansatte bli mistenksomme på hvorfor og går gjerne selv bort og sjekker datoen for å ta de før meg?

Lenke til kommentar

Søren :/ Fant flere firkløver-kjeks som går ut i dag, tenkte å hente de igår men da var det selvfølgelig konfirmasjon... Satser på at de fortsatt ligger der imorgen :)

 

Noen som har et godt tips til hvordan jeg kan klare de store pengesummene?

legge deg merke de store partiene utløpsdato og gå dagen etter dem har gått ut :D Kankje har de samme utløpsdato på flere butikker?

 

Om jeg finner 30 pakker med leverpostei og sjekker alle sammen, vil ikke de ansatte bli mistenksomme på hvorfor og går gjerne selv bort og sjekker datoen for å ta de før meg?

Dette kan selvfølgelig hende, men du sjekker ikke alle sammen, du kan bare se på den foran og den bak og dermed annta at alle andre har den samme datoen. Eller så er det en mulighet å se på esken dem alle ligger i :)

Lenke til kommentar

stilig at du har tjent så mye penger på dette piratentim :D

 

Jeg og en kamerat skal innom kiwi til fredag, pleier det ofte å være varer som har gått ut på dato ? og gjelder fortsatt den garantien at man får penger hvis en vanlig vare har gått ut på dato så lenge de ikke har mer på lager ? Jeg finner nemlig ikke noe om det på kiwis hjemmeside. :)

Lenke til kommentar

stilig at du har tjent så mye penger på dette piratentim

Jeg og en kamerat skal innom kiwi til fredag, pleier det ofte å være varer som har gått ut på dato? og gjelder fortsatt den garantien at man får penger hvis en vanlig vare har gått ut på dato så lenge de ikke har mer på lager ? Jeg finner nemlig ikke noe om det på kiwis hjemmeside.

Ja, garantien gjelder fortsatt og det er veldig gøy :D (Å tjene penger)

Om det pleier å være mye varer som går ut på dato, blir nesten umulig å svare på da dette er noe som varierer fra butikk til butikk og årstid til årstid. F.eks vil det ofte være flere utgåtte varer i ferien da de vanlige rutinerte ansatte har tatt ferie og blitt erstattet med ikke fult så rutinerte vikarer. Om du vil finne mye på butikken du og din venn skal innom på fredag, vet jeg ikke. Det kommer rett og slett ann på butikken det, hvor flinke de er å rydde...

Lenke til kommentar

Var innom kiwi har om dagen og fikk med noen kilo med kjøtt (høyrygg) - blir vel et par uker med middag...

 

Uansett, poenget var at da jeg kom til kassen fikk jeg vite at de måtte sjekke permen og hvem som ikke hadde gjort jobben sin med fjerne de utgåtte varene.... De er veldig flinke på å plukke ut utgåtte varer i denne butikken!

Lenke til kommentar

Var innom kiwi har om dagen og fikk med noen kilo med kjøtt (høyrygg) - blir vel et par uker med middag...

 

Uansett, poenget var at da jeg kom til kassen fikk jeg vite at de måtte sjekke permen og hvem som ikke hadde gjort jobben sin med fjerne de utgåtte varene.... De er veldig flinke på å plukke ut utgåtte varer i denne butikken!

Jeg, skjønner heldig du var da. Fikk selv en kilo med oksefilee som jeg og noen venner lagde en deilig middag av i ste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...