Gå til innhold

Endelig kom Nikon med D800


Anbefalte innlegg

Så ett program om universet nettopp på NRK eller NRK2.

 

Der tok programleder bilde av ett Andromedagalaksen som på meg så ut som han gjorde med en 50mm eller noe.

 

Var det noen som så det programmet og kjente igjen utstyret?

 

Grunnen til at jeg poster det her var at det tente litt interessen for å fotografere himmel og stjerner og da er vel høy oppløsning en stor fordel mens ISO egenskaper ikke like viktig vel?

 

Edit:

Nå fikk jeg sykelig lyst på D800...

 

Les bythom.com Han skrev nettopp om det: How good is the Q

Må innrømme jeg ikke skjønte helt hva som stod eller hvilken sammenheng det hadde med spørsmålet mitt :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett ord: Sinnsykt!

 

Et annet er: forhåndsbestilt! (D800)

 

Da måtte jeg trekke meg ut av køen, grunn:

 

43_882433552.jpg

 

Trøster meg med at jeg nok ikke får mye tid til å sysle med foto det neste halvåret uansett :D

Dummeste grunnen jeg har sett på lenge, er jo bare å bake inn i huslånet, og vips får du råd til Nikons Trinity og noen primes også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dummeste grunnen jeg har sett på lenge, er jo bare å bake inn i huslånet, og vips får du råd til Nikons Trinity og noen primes også...

 

Farlig felle det, mange som har lånt til hus og bakt inn ting som bil/båt , andre luksusartikler og ikke klart å betale gjelda om det ble en bitteliten endring i feks renten .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett ord: Sinnsykt!

 

Et annet er: forhåndsbestilt! (D800)

 

Da måtte jeg trekke meg ut av køen, grunn:

 

43_882433552.jpg

 

Trøster meg med at jeg nok ikke får mye tid til å sysle med foto det neste halvåret uansett :D

Dummeste grunnen jeg har sett på lenge, er jo bare å bake inn i huslånet, og vips får du råd til Nikons Trinity og noen primes også...

Ser det manglet et ;) for å frem meningen min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...