Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lydproblemer på acer aspire-laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Pcen min kødder seg og liker å fjerne lyden noen ganger, og noen ganger virker den helt fint. Før har det hjulpet å slå pcen av å på, men det går ikke lenger.

Lyder virker ikke noen steder, verken i nettlesere, spill eller i filmprogram. Nede i høyre hjørne er det bare en rød sirkel med et kryss i på lydsymbolet, og meldingen "ingen lydutdataenhet er installert" kommer opp når jeg holder musen over. Lyden virker ikke når jeg kobler i ørepropper heller. Har hatt dette problemet lenge nå, har verken lastet ned eller slettet noen programmer i det siste.

Et annet problem jeg har, som ikke er så viktig, er at musepaden gjør det samme som lyden, altså streiker når det passer den. Kan gjerne sitte 2 timer og bruke musepaden, før den plutselig ikke virker og jeg må hente den trådløse musen min (verken bevegelsessensoren eller knappene virker, men fingeravtrykk-greien gjør det?).

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119
Skrevet

Det kommer stadig nye oppdateringer og noen av dem kan krasje ting. En oppdatering krasjet musa mi så jeg måtte formatere pc for å få ting til å virke igjen. Varslet ms om problemet, men som de sa, sånt skjer.

Om mulig, burde du forsøkt å fjerne lyddriveren fra enhetsbehandlingen og lagt inn siste versjon etterpå.

Mulig noe har skjedd med usb kontrollerne. Kan selvsagt også være hardvare,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...