Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)


Old Game

Anbefalte innlegg

Da er vi fullstendig uenige.

 

Suarez er en hyggelig fyr som sliter med selvkontroll på banen.

Evra er en drittsekk som har bedre kontroll over seg selv på banen.

 

Suarez gjør noen idiotiske ting som går ut over han selv.

 

Evra gjør alt han kan for å få andre spillere til å fremstå som drittsekker

 

 

Vet ikke hvordan verdier dere har selv, men jeg er ikke i tvil om hvilken personlighet jeg ville vært kompis med i virkeligheten.

 

Edit: skrivefeil

Endret av magb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og fra en annen vinkel ser det ut som Suarez er den som ikke hilser. Poenget er at begge var nølende og Evra laget et helvete ut av det for å sette Suarez i ett dårlig lys. Slike ting gjør ikke Suarez, selv om han gjør andre idiotiske ting som går ut over han selv. Han prøver ikke bevisst å sette andre i ett dårlig lys.

 

Derfor er Evra den virkelige drittsekken her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og fra en annen vinkel ser det ut som Suarez er den som ikke hilser. Poenget er at begge var nølende og Evra laget et helvete ut av det for å sette Suarez i ett dårlig lys. Slike ting gjør ikke Suarez, selv om han gjør andre idiotiske ting som går ut over han selv. Han prøver ikke bevisst å sette andre i ett dårlig lys.

 

Derfor er Evra den virkelige drittsekken her.

 

LÅL.

 

0:34

 

http://www.youtube.com/watch?v=L1IjMngWszI

Lenke til kommentar

Seriøst? Som sagt viser noen bilder/filmer at Suarez ikke vil hilse, mens andre viser at Evra er veldig nølende. Er jo akkuratt det jeg skrev i posten du siterte og så klarer du å svare med en video som viser nøyaktig det jeg allerede har beskrevet?

 

Uansett om Suarez trakk seg 60% og Evra 40% eller om det var 30/70 elelr 50/50, så er det Evra som fremstår som drittsekken i mine øyne da han selv er nølende (det er det ingen tvil om), og så lager en stor situasjon ut av det ved å ta tak i armen til Suarez.

 

Selv har jeg så sykt lite til overs for mennesker som prøver bevisst å sette andre i ett dårlig lys for å kunne fremstå som en bedre person selv.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Takk for at jeg ikke trenger å svare deg engang. I innlegget ditt får du det selv klart frem at:

 

1: Det er ikke vi som må bli voksne

 

2: Du har ikke satt deg godt nok inn i hele Suarez/evra/Fa saken.

 

:thumbup:

 

1. Jo, det er faktisk det. Dere oppfører dere som førsteklasses drittunger fra en annen verden.

 

2. Jo, jeg har satt meg inn i saken. Har tilogmed lest dommen og er ferdig med å diskutere den. Har du lest dommen? Neppe, det kan du ikke ha gjort. Lær deg engelsk, les dommen og kom tilbake når du faktisk har forstått noe som helst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gitt at Suarez ville ta Evra i hånden og Evra var den som ikke ville, da ville nok Suarez ha stoppet opp littegrann slik at Evra kunne hilse ordentlig. I mine øyne ser det ut som at Evra har handa litt lavt etter han hilste på spilleren før Suarez. Noen har holder handa oppe mens de venter på neste mann, noen tar den ned. Jeg ser det slik at Evra har handa nede mellom hver mann og tar den opp for å hilse når spilleren er ved siden av. Suarez hadde, i mine øyne, handa oppe for å hilse på De Gea. Han virket veldig målrettet og hastet seg forbi Evra.

 

Protesten Suarez gjør ved pause når han skyter ballen mot innbytterbenken, og bruker strak vrist, faller selvfølgelig ikke smak. Han kunne bommbet og skadet noen, men det mest graverende er at det underminderer dommerens autoritet. Suarez reagerte for at han ikke fikk frispark og Rio utvist. Det skjer titt og ofte at spillere som demonstrerer fremfor dommeren ved å sprette ballen i gresset får gult kort. Det kunne like godt skjedd her.

 

Et sitat fra BBC (http://www.bbc.co.uk/blogs/philmcnulty/2012/02/suarez_misses_chance_to_move_o.html som jeg synes er veldig godt:

In the lead-up to United's 2-1 win he said: "People are already speculating on the pre-match ceremony. But from Luis's point of view, we have spoken to him and I know he will shake the hand of Patrice Evra and the other Manchester United players before the game."

 

Now clearly something went wrong here. If this was Suarez's plan, he obviously diverted dramatically and damagingly away from it. In the process he undermined his manager.

 

If he did tell Liverpool he would shake hands with Evra, then failed to do so, even Dalglish - who as recently as Monday insisted he should never have served a suspension - may have words to say to Suarez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...