Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Du får 200.000 kr, hvilken bruktbil kjøper du?


Anbefalte innlegg

Egentlig er jeg på utkikk etter en bil, men vil ha mest for penga.

 

Valgene står mellom sportsbil/sportslig bil (helst med bakhjulstrekk) og en bil med firhjulstrekk (noe ala Impreza eller Audi quattro)

 

 

Autodb.no og Finn.no

 

 

Hva ville DU kjøpt om du hadde hatt 200.000 kr til å bruke på bil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart Roadster BRABUS Xclusive: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32403833

 

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en slik ila. fjoråret, men det ble utsatt pga. leilighetskjøp i stedet. Blir definitivt en slik en når vraket jeg har nå skal byttes ut. Det er selvfølgelig en upraktisk bil, men du verden så morsom den er å kjøre, og den er både billig i drift og å forsikre...og min bedre halvdel har stasjonsvogn :w00t:

Lenke til kommentar

Ford Mustang 69`mod :devil:

du spesifiserte ikke hvilken. finnes mange typer og for 200 lapper er det delvis prosjekt :nei:

 

Tjaa, 200.000, SAAB er billig nå, fordi folk haste selger dem når fabrikken gikk konkurs, der får du mye bil for pengene, dog fremhjulsdrift.

 

Styr unna Subaru, jævla boxermotorer, herrejeesus.

dyrt å reparere

Lenke til kommentar

RX8 hadde vært gøy å hatt! Er det et problem å kjøre disse bilene på vinter? Og hvordan er forsikringen?

 

 

 

Støtter også Tee-Zee sin RX8. Krever dessverre mye vedlikehold, men det gjør vel kanskje disse Alfa Romeoene også.

 

Hva mener du med vedlikehold? Er det mer vedlikehold på RX8 enn andre biler?

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å kjøre på vinteren. :)

 

De krever litt mer enn vanlige modeller på grunn av en spesiell motorkonstruksjon. Noen hevder at den motoren som sitter i RX-8 er mer holdbar enn tidligere wankel-motorer, men jeg har ærlig talt verken kunnskap eller fakta til å si noe om dette i noen som helst retning.

 

Forsikring må du nesten sjekke selv, da det kommer an på alt fra alder og bosted til tidligere historie. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...