Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;)
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;) Hei. Ja,et tettere utsnitt hadde kanskje vært bedre her. Jeg tar i mot tipset og tenker på det i andre bilder som kommer etterhvert. Jeg hadde lyst til å ha med hele blomsten her.:-)
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;)Hei. Ja,et tettere utsnitt hadde kanskje vært bedre her. Jeg tar i mot tipset og tenker på det i andre bilder som kommer etterhvert. Jeg hadde lyst til å ha med hele blomsten her.:-) Du kan jo bare laste ned denne her...i storformatet og så legge ut som versjon 2..kan legge ut hele 3 bilder her nå av samme bildet..ser hvor du laster opp rett under bildet ditt;)
Anbefalte innlegg