Gå til innhold

Hvilket gaming-headset bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker audio-technica ATH-AD700 med modmic.

 

Hvordan er "modmic" mtp. ekkogjengivning av lyden som lekker ut av hodetelefonene? Min nåværende mic plukker fort opp at folk prater på voicecom slik at de hører seg selv.

 

Har ikke opplevd noen problemer med det. Men det kan tenkes at andre hodetelefoner ikke vil fungere like bra. Alt etter hvor mye lyd de lekker og brukerens volum preferanser.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk?

Lenke til kommentar

Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk?

Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929

Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen.

 

Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de.

Endret av Icedragon520
Lenke til kommentar

Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk?

Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929

Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen.

 

Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de.

 

Jeg har sett den tråden (se siste post). Men kan ikke ha bassen på fullt i vanlige musikk-spillere heller. Hva slags driver-software bruker du? Og når får du buggen? Hva gjør du for å fikse det?

Lenke til kommentar

Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk?

Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929

Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen.

 

Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de.

 

Jeg har sett den tråden (se siste post). Men kan ikke ha bassen på fullt i vanlige musikk-spillere heller. Hva slags driver-software bruker du? Og når får du buggen? Hva gjør du for å fikse det?

Jeg bruker den som følger med cden(ikke den nyeste logitech center) jeg får den helt random men virker som det er et problem med adobe som nevnt i tråden over.

Jeg går inn i enhetsbehandling og sletter driver+device og restarter pcen. Gjør ingenting med Logitech software`n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...