Gå til innhold

To nye tøffe ting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff og huff. Må jo ha en "bøtte" med vifter og greier for å forsvare de greiene der da! Men det så jo unektelig stilig ut, for den som ønsker å pynte litt på maskinens kontrafei.

 

Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? :p

En bedre investering, spør du meg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

SINNSYKT FETT DA!!!!!

jeg likte best den nederste! ( http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/LLCV01.html ) sia jeg har svart kabinett! jeg har et skyhawk kabinett men viftestyring fra microplex som heter Vantec Nexus Fancontroller ! kan vel sikkert ikke bruke begge! vil ha den fra netconnections oxo da!

 

Følte med dør på kabinettet mit og den måtte bort når i skulle få plass til vifte styringa mi vettu! men så har jeg da aldri likt dør på kabinett heller da! bare i veia mener jeg! :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

når jeg kjøpte meg min første viftestyrer på komplett i tr.heim sentrum sammen med kompisen min (som er helt n00b innen pc) trodde han at jeg skulle kjøpe mg en bilstereo :lol: men det er jo litt stilig for oss som ikke er gammel nok til å ta bil sertifikat ...å ha noen som ligner på noe i bilen iallefall ! :D

Lenke til kommentar
Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? :p

En bedre investering, spør du meg!

 

Enig, men får assosiasjoner til en fet bil når jeg så den nederste og tenkte stereo anlegg når jeg så den øverste :D

 

mvh knutern_

 

Hva med å bygge en bilstereo inn i en 5 1/4" plass? Tror det vil gå. :shrug:

Lenke til kommentar
Tror at bilstereoer har en fastsatt standard for størrelsen. Vet du hva den er? Evt. har du målebånd i nærheten? :D

 

Det stemmer, det er satt en standard for slike. Skal straks måle den, så får du beskjed!

 

Innmonteringsbredde, kun selve stereoen: 17,5cm. Selve fronten er ca 1,5 cm bredere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...