Gå til innhold

Maks antall fag på vitnemål


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Du har skrevet at man MISTER førstegangsvitnemålet hvis man tar en privatisteksamen for å forbedre eller legge til nytt fag etter videregående. Det er feil.

 

Etterpå skreiv du at man mistet retten til å delta i førstegangsvitnemålskvoten hvis man tok en privatisteksamen for å forbedre eller legge til nytt fag etter videregående. Det er feil.

 

Og til slutt, nei, jeg har ikke skrevet eller vedkjent at nye fag tatt etter VGS kommer på førstegangsvitnemålet. Det er bare du som har tolket det sånn. Men etter som jeg kan se leser du innlegg og regler som Fanden leser Bibelen.

 

Dette blir mitt siste innlegg siden jeg anser TS' spørsmål som besvart for lengst. Innleggene dine burde man dog ta med en klype salt da de inneholder feiltolkninger av samordna opptaks regelverk.

 

Det var du som tolket det slikt at man mistet eller at vitnemålet bare ble borte vekk, men jeg omformulerte og spesifiserte hva jeg mente. Denne er ok.

 

Jeg har nevnt at man ikke kan delta i førstegangsvitnemål kvoten med nye fag eller forbedringer som er tatt som privatist etter videregående skole. Denne er ok.

 

Du mente derimot at man kunne ta nye fag som privatist etter videregående skole, og likevel kunne søke på førstegangsvitnemål med det nye faget, og at forbedringer kom på sekundært vitnemål, men ikke nye fag. Dette er feil.

 

Når jeg leser innlegg, så tolker jeg det bokstavelig talt, dersom innlegget er litt rotete, og jeg ikke klarer å forstå det, da spør jeg brukeren om brukeren kan spesifisere hva de mente.

 

Nå må jeg kreve at du kommer med flere eksempler der jeg har skrevet innlegg etter feiltolkninger fra samordna opptak.

 

Du har kommet med en påstand som var avgjørende feil, og nå prøver du å ro deg unna. Du trenger ikke å prøve å redigere innleggene dine, jeg laster jevnlig ned tråden som forsikring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...