Gå til innhold

Origin utvider sortimentet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så EA vil ikke være med på Valves allerede veletablerte nettbutikk, men i stedet lage sin egen der andre selskaper også er med? Hyklere ... Håper EA forstår at dersom det blir for mange slike tjenester, vil interessen stupe fordi folk ikke gidder å holde styr på x antall ulike kontoer. Nei, personlig holder jeg meg til Steam for nye spill, og GOG.com for klassikerne.

Lenke til kommentar

Så EA vil ikke være med på Valves allerede veletablerte nettbutikk, men i stedet lage sin egen der andre selskaper også er med? Hyklere ... Håper EA forstår at dersom det blir for mange slike tjenester, vil interessen stupe fordi folk ikke gidder å holde styr på x antall ulike kontoer. Nei, personlig holder jeg meg til Steam for nye spill, og GOG.com for klassikerne.

 

Problemet er jo ikke at det er mange slike butikker, problemet er når man har eksklusivt innhold.

Lenke til kommentar

Generals zero gikk helt fint å spille mot andre folk, men om man spillte skirmish eller mp mot cpu. Så var det en bug i spillet hvor cpun fikk et vist antall for mye units/byggninger så starta hele spillet å lagge, og det ble aldri fikset av ea i form av en patch.

 

Ea var ganske dårlig å fikse bug i spillene sine og ga sjelden ut patcher. Det som er så digg med blizzard at dem bryr seg om sine spill og patcher jo forsatt i dag starcraft 1 for eks.

Lenke til kommentar

Så EA vil ikke være med på Valves allerede veletablerte nettbutikk, men i stedet lage sin egen der andre selskaper også er med? Hyklere ... Håper EA forstår at dersom det blir for mange slike tjenester, vil interessen stupe fordi folk ikke gidder å holde styr på x antall ulike kontoer. Nei, personlig holder jeg meg til Steam for nye spill, og GOG.com for klassikerne.

 

Hyklere fordi de vil prøve å tjene mer ved å selge tjenesten selv, i stedet for å la et annet selskap tjene drøssevis og kun beholde en liten del selv?

Lenke til kommentar
Ja, Steam er jo bedre. Her likestilles alle, inkludert dollar og euro. :p Jeg liker Origin, men foretrekker GamersGate.

 

Tull og utdatert informasjon. Jeg kjører selv en skript som viser meg priser i forskjellige valutaer på steam, og 1USd = 1Euro er ikke en selvfølge.

 

Tror ikke på meg? Last ned skriptet her:

http://code.google.com/p/steam-prices/

 

Etter det gå på steampowered.com og velg tilfeldige spill.

La oss for eksempel velge Skyrim, skriptet viser:

US: $59.99

UK: £34.99 (9% lower)

EU: 49,99? (8% higher)

AU: $89.99 USD (50% higher)

 

Om det er noen som har en grunn til å være forbanna, så er det Australia.

 

Hvem er det som bestemmer om det er gjort riktig konvertering eller ikke? UTGIVERE selv. Valve har ikke rettigheter til å justere på prisene, det blir gjort av utgivere som bruker Steam som distribusjon kanal. Ser du 1USD = 1Euro, så kan du klage til utgivere av spillet, slik at de vil vurdere å ta hensyn til valutaforskjellen.

Endret av Xmasbeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...