Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

42 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?



Anbefalte innlegg

Care, hadde vært trist om det var en seriekamp.

 

Hvorfor? FA-cupen er det eneste trofeet United kunne hatt en sjans på i år. Ligaen er det City som vinner. SAF vil jo heller ikke vinne FA-cupen virker det som, husker jo godt reservelaget mot Everton i semifinalen for noen år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kenny bommet med Carra, muligens fordi han antok at Rooney skulle starte bak welbeck og trengte en ekstra defansiv spiller. Men til Kenny's forsvar så byttet han jo carra ut tidlig i 2.omgangen. Ingen stor kamp av Liverpool, men ingen storkamp av united heller.

 

Var en periode kamp, der begge lag hadde presset i ''tur og orden''

Lenke til kommentar

@ok

Dere hadde kontroll i den form at dere ikke skapte noe, pumpet høyt mot Carroll og spilte den gråeste fotballen jeg har sett siden den berømte kampen mot Aston villa for noen år siden. Dere hadde ingenting, selv med toppet lag (eks Suarez). Det som gjør at dere vinner er at Hernandez kommer inn, og vi blir i praksis redusert til 10 mann, totalt feil kamp for han å komme innpå i. Spesielt med tanke på hans elendige form.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Og nei, ball eller ikke OKMarius, det har blitt enighet om at alle sånne farlige er rødt kort. Så om man treffer ball er det greit at man tar SJANSEN på å brekke bein? Det der skal være rødt kort ifølge alle reglene osv som går rundt nå. Det var bare flaks at Liverpool ikke spilte med 10 i en halv time eller whatever. Og da vant kampen og går videre. Feil avgjørelse.

 

Kommentatoren refererte jo til noen nye regler som dommerstanden visstnok hadde blitt enige om. Ikke vet jeg, bare gjenforteller hva Eggen sa. Syns selv aldri det burde vært rødt, da han ikke var i nærheten av å treffe mann, pluss taklingen var langs bakken og ikke særlig hard. (Spillerne protesterte vel ikke noe særlig heller?) Forstår at folk mener det motsatte, men jeg er litt imot den "pinglifiseringen" av den engelske ligaen der alle taklinger som går litt over bakken, eller med to føtter skal automatisk skrikes om selv om de ikke er i nærheten av å skade motstanderen.

 

Hilsen en tidligere tofotstaklende midstopper som aldri har skadet noen. ;)

 

Edit: Sex Raptor: Fair enough. Da er det Eggen som roter, og Maxi burde etter boka vært utvist.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Noen som vet når kontrakten til Evra går ut? Det er vel flere som er klar for å se Fryers i den posisjonen..?

 

Haha så kommer slike innlegg etter en liten feil og et tap mot Pool. Herregud. Uten han pleier vi å ha ingenting på venstresiden offensivt og defensivt. Småfeil kommer.

 

Forresten, Smalling var KNALL. Deilig å ha en så god midtstopper uansett om Vidic/Rio osv er ute. All credit to him.

Lenke til kommentar

Care, hadde vært trist om det var en seriekamp.

 

Hvorfor? FA-cupen er det eneste trofeet United kunne hatt en sjans på i år. Ligaen er det City som vinner. SAF vil jo heller ikke vinne FA-cupen virker det som, husker jo godt reservelaget mot Everton i semifinalen for noen år siden.

 

Du kan like gjerne slutte å sitere meg hele tiden å prøve å dra igang noe. Ingen slipper seg ned på ditt nivå så du kan like gjerne legge fra deg innstillingen din.

 

Eg skriver det eg vil og at du skal sitere meg hver eneste gang blir mer og mer patetiske forsøk på å fucke opp. Siste gang eg svarer deg dette, se om du kan ta ett hint.

Lenke til kommentar

Kommentatoren refererte jo til noen nye regler som dommerstanden visstnok hadde blitt enige om.

 

Straffen vil nå bli rødt kort for å klare opp i misforståelser over hva som er farlige taklinger. Så selv om du ikke treffer motspiller eller tar ballen først, vil du likevel måtte gå tidlig i dusjen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet når kontrakten til Evra går ut? Det er vel flere som er klar for å se Fryers i den posisjonen..?

det er vel heller De Gea jeg tviler på har noen framtid i united egentlig

spillte ok fotball, på slutten gikk vi tom for krefter å startet å feile.

Valencia var outstanding idag, Carrick var også bra store deler av kampen

Lenke til kommentar

Noen som vet når kontrakten til Evra går ut? Det er vel flere som er klar for å se Fryers i den posisjonen..?

 

Haha så kommer slike innlegg etter en liten feil og et tap mot Pool. Herregud. Uten han pleier vi å ha ingenting på venstresiden offensivt og defensivt. Småfeil kommer.

Nei, slike innlegg har kommet i snart 3 år. Og hans posisjonering har vært elendig siden han kom til klubben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Care, hadde vært trist om det var en seriekamp.

 

Hvorfor? FA-cupen er det eneste trofeet United kunne hatt en sjans på i år. Ligaen er det City som vinner. SAF vil jo heller ikke vinne FA-cupen virker det som, husker jo godt reservelaget mot Everton i semifinalen for noen år siden.

 

Du kan like gjerne slutte å sitere meg hele tiden å prøve å dra igang noe. Ingen slipper seg ned på ditt nivå så du kan like gjerne legge fra deg innstillingen din.

 

Eg skriver det eg vil og at du skal sitere meg hver eneste gang blir mer og mer patetiske forsøk på å fucke opp. Siste gang eg svarer deg dette, se om du kan ta ett hint.

 

Og enda forstår jeg ikke hvorfor en seriekamp skulle være viktigere enn en FA-cup kamp, spesielt ikke når United er i en posisjon hvor de ikke vinner ligaen uansett. FA-cupen var jo noe av det største man kunne vinne før, men i årene som har gått har trofeet plutselig blitt helt ubetydelig. Det skjønner jeg ikke. Det ligger jo i sangen: "We're the famous Man United, and we're going to Wembely".

Dette er et trofe som hadde vært vanvittig gøy å vinne, rart at dette bare er helt "care" for deg. Virker som det er det for SAF også.

Lenke til kommentar

Noen som vet når kontrakten til Evra går ut? Det er vel flere som er klar for å se Fryers i den posisjonen..?

 

Haha så kommer slike innlegg etter en liten feil og et tap mot Pool. Herregud. Uten han pleier vi å ha ingenting på venstresiden offensivt og defensivt. Småfeil kommer.

 

Forresten, Smalling var KNALL. Deilig å ha en så god midtstopper uansett om Vidic/Rio osv er ute. All credit to him.

Evra gjør jo veldig ofte feil, har ikke tellingen på alle målene imot han har foråsaket det siste året, målet til Pedro i CL-finalen er ett som sitter godt.. I min tid spilte jeg venstreback selv, så jeg har øynene ofte rettet mot ham.. :tease:

Lenke til kommentar

Keep posting! Koser meg no fryktelig over alt vrælet noen Manu fans kommer med her nå. (merk at jeg sier noen og ikke bedømmer alle Manu fans i hele verden, i motsetning til de få jeg nå snakker om)

 

Artig kamp å se på, men ingen av lagene spiller spesielt godt, kun i perioder isåfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...