Gå til innhold

Vondt i korsryggen under løping


Anbefalte innlegg

Har plukket opp joggeskoa igjen etter jul, etter å ha trent mye styrke det siste året. I dag kjente jeg noe jeg har slitt med litt tidligere, jeg fikk sabla vondt lavt i korsryggen da jeg var ute og løp. Jeg aner ikke hvorfor, og jeg har ikke merket noe til det de andre gangene jeg har løpt i det siste. Jeg har ikke noen problemer med korsryggen til vanlig. Noen som vet hva det kan være?

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke skoene. Kjøpte de på løpslabbet etter testen deres, så de bør være gode. De andre gangene jeg har løpt i år har det vært på ca. samme underlaget.

Er joggeskoa dine gamle? Eller har du brukt de veldig mye? Joggesko slites, og blir dårligere og dårligere med tiden. Kjøpte selv joggesko i sommer, og de er klare for utskifting nå, merker jeg.

 

Er det vondt, eller er det smerte? Kan jo egentlig være alt fra en liten strekk til belastningsskader. Kanskje du trenger å tøye litt før du starter å løpe?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg fikk samme problem. Merket det spesielt i oppoverbakke. Jeg hadde makset mark noen få dager før, så jeg håper det bare var det som satt igjen. Skoene vet jeg ikke var mitt problem heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...