Gå til innhold

anbefaling for nytt gamer skjermkort


rck1

Anbefalte innlegg

heisann,

 

har nå kikket en uke etter nytt skjermkort til gaming men blir ikke helt klok. det skal kjøre perfekt på bf3 high settings (1920x1080) og uten fps drops. har bygget en ny pc; i7 2600k, asus z68 hk, 16gb vengeance minne, 850w psu etc.

 

hva bør jeg gå for nå? kan bytte skjermkort om et år for å henge lenger med :)

 

har sett på komplett feks: 560 ti 448 @ 900-950mhz, rimeligste 570 gtx (zotac, gw). hvor mye vram bør jeg ha? koster det samme?

 

mvh

lbn

Endret av lbn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Da er 560ti rimelig utelukket. 570gtx virker mer som et riktig valg og mtp krav på fps, ser for meg 60-80 (maks high). Skulle gjerne hatt 580 men det virker litt waste.

 

Hvilket 570 gtx er mest verdt pengen på komplett? Gå for en standard utgave eller en som er noe bedre klokket? Ser for meg maks rundt 2800..

 

Mvh

lbn

Endret av lbn
Lenke til kommentar

Takker for svar. Da er 560ti rimelig utelukket. 570gtx virker mer som et riktig valg og mtp krav på fps, ser for meg 60-80 (maks high). Skulle gjerne hatt 580 men det virker litt waste.

 

Hvilket 570 gtx er mest verdt pengen på komplett? Gå for en standard utgave eller en som er noe bedre klokket? Ser for meg maks rundt 2800..

 

Mvh

lbn

 

hvis du har plass til ett 3 slot kort: Asus GTX 570

 

jeg vat at du sa komplett, men jeg ga link til dustin fordi komplett.no er ganske dyre, det koster 2800kr på komplett, men det er rett og slett 300kr ut av vunduet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...