vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg ville ikke vært så bekymret over co-op delen. Revelations har jo også co-op, men det er utenom single-playerbiten. RE6 kan i teorien også bli ganske bra. Det jeg savner allerede nå i RE: Revelations er følelsen av å være helt alene. Det blir ikke det samme å være med en partner, og spesielt ikke en som kan skyte selv. Men de prøver i det minste å gjøre noe nytt, samtidig som de tar serien tilbake til starten med zombier og alt det der. For min del kommer jeg til å unngå alt som er av previews osv (inkludert denne tråden) og ta spillet med åpne øyne. Det kan umulig bli verre enn RE4 og 5 uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Har noen prøvd den demoen til RE:Rev? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jess, og jeg likte egentlig det jeg fikk prøve. Men siden jeg sugde hardt så døde jeg før jeg kom igjennom demoen Har 29 ganger til å prøve den på (WTF Nintendo?) Men tror nok det blir kjøp Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei jeg fikk resident evil 6 om lørdagen, det spillet er veldig bra da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå