Gå til innhold

Hvor er fotoboksen i Operatunnelen?

asicman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat om artikkel om innbringende fotobokser i Aftenposten

Et bilde viser en som blir tatt bilde av i Operatunnelen. Hvor sitter disse fotoboksene? Er det de små smale boksene som sitter inntil veggen ved det laveste punktet i området ca. under operaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Køyr i 80 heile vegen, so slepp ein å tenkje på fotoboksar.

Du vet det er 70-grense i Operatunellen?

Se fotoboksene på Google StreeView på denne linken. De ligger omtrent på samme sted i begge retninger (under Operaen).

• Liker 2
Skrevet

Det enkleste er bare å kjøre gjennom tunnelen når det er normalt med trafikk. Da vil du se hvor bilene foran deg bremser ned.

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Du vet det er 70-grense i Operatunellen?

Ikkje før no, har aldri køyrd igjennom der :)

Ta deg en tur der da!

Skrevet

Det er forholdsvis rett vei før en kommer til disse "sikringsskapene" som er på begge sider av veien, så det er ikke vanskelig å se de (med mindre du kommer i hundreoghelvete). Kan dog være lurt å holde igjen hvis du ikke er kjent med de enda.

Skrevet

Sikringskapene er ikke fotoboks har jeg merket, ettersom er ikke noe hull i skapet engang noe som igjen fører til at hvordan den skal få tatt bilde? Jeg ligger i 70 nedover men aldri oppover :p. Gidder ikke å bruke alt for mye drivstoff med å ligge på alt for lavt gir..

Skrevet

Takk for alle svar. Har aldri sett det blinke i disse. Trodde nesten boksene var en "urban legend" inntil jeg leste at så mange hadde fått bot i Operatunnelen.

Skrevet

Ja, jeg veit om de. Men det er ikke hull p åsiden av de i oslofjordtunnelen.

Da er det vel mest sannsynlig ikke fotobokser, heller? Er vel bare operatunellen som har de "sikringsskapene" og ikke vanlige fotobokser.
Skrevet

Ja, jeg veit om de. Men det er ikke hull p åsiden av de i oslofjordtunnelen.

Da er det vel mest sannsynlig ikke fotobokser, heller? Er vel bare operatunellen som har de "sikringsskapene" og ikke vanlige fotobokser.

Har de ikke fått opp en tilsvarende boks i rælingstunnelen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...