Gå til innhold

Julie skal til Thailand i juni [bilder på slutten]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dro på trening idag, hadde overhodet ikke lyst, men ville gjerne få til økt nummer tre denne uka.

 

4 min romaskin

 

Benkpress, manualer

10x8kg

8x12kg

8x12kg

8x12kg

 

Stående roing

8x25kg

8x25kg

8x25kg

- kjente det begynte å kile litt i korsryggen her, men ikke veldig ille

 

Bulgarske utfall

8x15kg

7x15kg

- her sa korsryggen takk for i kveld, ikke lenger snakk om ubehagelig kiling, men rett ut stikkende smerte som kom plutselig. Jeg tok endelig til fornuften og ga meg med baseløft her.

 

Rygghev på ball

x12

x12

Rygghev på gulv

x10

x10

 

+ tøying av glutes og hamstring litt ekstra på slutten

 

Kort økt, og kjip økt. Er lei av å slite med ryggen, jeg kjenner den har ikke vært superfornøyd etter at det er spinning og fotball to dager på rad. Tar det med ro nå og ser hvordan det er neste uke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå var det støvete her igjen!

 

45 min rask gange med 1,5-3% stigning på mølla.

Deretter litt forskjellig mage, og tøying.

Har slitt veldig med rumpemusklene (ja, vet, det er verdens kleineste problem) de siste ukene, noen dager har jeg vondt til og med når jeg bare sitter stille). Skal prøve å innføre et tøyeregime for meg selv.

 

Kan ikke spille mer fotball på en stund fordi jeg har ikke råd til å betale pr. mnd for både gym og fotball :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm, nei, har ikke sluttet, men motivasjonen er borte. Nå er det kun 29 dager igjen, kanskje jeg skal kjøre på.

Det er fortsatt spinning hver mandag, samt at jeg hopper jo rundt litt når jeg holder bootcamp, men det er ikke så fryktelig mye annen struktur ute å går for tiden :) Er innom og trener sånn innimellom med en venninne, men det er som sagt ikke noe målrettet.

Ligger på 63,5kg nå.

Lenke til kommentar

Gjennomført bootcamp sammen med deltakerne mine, så ca 50 min med hopp og sprett og diverse øvelser i sirkeltrening og 30 sekunder hver. Orker ikke skrive opp alle, men typiske ting som spensthopp, utfall, spark, slag, stjernehopp, noen styrkeøvelser med kroppsvekt osv. Ble bra fart på hjertet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lager et par enkle treningsprogram i uka for noen damer på et hundeforum jeg er medlem av, nå var jeg lei av å søke etter øvelser på Youtube for å vise hva jeg mener så jeg lagde min egen lille video for å vise dem øvelsene i dagens program. Kun en 3-5 reps på hver øvelse, men. Kjører gjennom hele greia i morra tenker jeg, har vært rimelig støl idag.

Er fornøyd med formen på overkroppen men beina vil jo ikke røre seg. Vel vel :) Kun 9 dager igjen til ferie, jeg er egentlig fornøyd... sånn egentlig! :lol:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...