Gå til innhold

Julie skal til Thailand i juni [bilder på slutten]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, takk :) Mange på fitnessbloggen har nok et mer ehm...sterkt fokus på både mat og trening, jeg prøver å gjøre det på en relativt normal og overkommelig måte. Dvs. jeg spiser taco til middag om jeg har lyst på det, jeg prøver å trene tre eller fire ganger i uka (sikter på fire denne uka her! det er målet!).

Går fremover :)

Lenke til kommentar

Takk :)

Hmm, har sånn "ridebukselår" som stikker ut på sidene, du kan ikke se det på bildet der, jeg tok et annet som det vises bedre på. Kan linke til det i morra, er på annen pc nå. Når man ser rett forfra/bakfra så vil jeg at de skal være rettere på utsiden, men mulig det rett og slett bare er beina mine som er formet sånn. Vi får se om et par uker, om noe har endret seg da!

Lenke til kommentar

Følte meg slapp idag, så gikk ut i hagen og gjorde litt:

armhevinger x6 x6 x6

Knebøy x100

Bridge x25 x20

pluss diverse hopp og sprett rundt for å få opp pulsen og varme opp, hoppe på tærne, høye knær, sparke rumpa, armhevinger mot veggen, sitte på huk og hoppe på tærne osv.

 

100 knebøy gjør vondt, men skal jeg få noe fart på disse lårene så må jeg vel tyne dem litt ekstra.

 

p1060799.jpg?w=640&h=218

 

p1060801.jpg?w=640

 

p1060802.jpg?w=640&h=438

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var så støl på fredag at jeg nesten ikke kunne gå, men det var ikke sånn vanlig glute/quad-støl, problemet var at jeg ikke klarte å rette ut beina! Tydeligvis at jeg brukte dem litt mer enn vanlig, eller annerledes.

 

Annet enn det ble det slapp uke, kun to "ordentlige økter.

 

Var spinning igjen i kveld, annen instruktør enn vanlig og det likte jeg ikke :ph34r:

Lenke til kommentar

Fortsatt forkjøla, verre idag. Tok to smertestillende før spinning i går for å komme meg avgårde.

Skal på fotballtrening i kveld, første gang for et damelag. Har kjøpt meg alt nytt utstyr, blir gøy å spille igjen. Håper formen holder.

 

Spiste nettopp en massiv white chocolate chip cookie.

Lenke til kommentar

Forballtrening gjennomført, føltes bra å være på banen igjen. Ikke høyt nivå på laget men det passer meg fint. Kamp på søndag. Blør fra den ene tåa nå.

Har en jobb å gjøre med kondisjonen, grøss.

Mamma kommer på besøk på torsdag så blir ikke trening noe mer denne uka, kanskje en liten økt hjemme.

 

Så fra nå av, spinning mandag, fotball tirsdag.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet virkelig hva som slår an hos en mann. Jeg ser jeg har noen bittesmå hår på tærne også, det gjør jo alt bedre. Det er godt jeg ikke er singel, hadde jo aldri fått meg kjæreste etter dette :!:

Formen er bra idag, sånn muskelvis, tydelig at beina mine ikke har problemer med spinning og fotball på rad og rekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...