Gå til innhold

Hvilken sang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis de faktisk hadde vært i stand til å skrive en slik låt selv så kunne jeg kanskje blitt en smule imponert. Men når de bare stjeler den fra en gammel musical så er det bare trist og patetisk. Men slik er det i musikkindustrien i dag. Man resirkulerer en gammel låt og utgir det som "sin" nye singel. Det er så utrolig mange nye "band" som ikke en gang klarer å lage musikk at det rett og slett bare er tragisk. Og når man samtidig bruker playback på scenen så må man jo begynne å lure.

Lenke til kommentar

For all del, jeg skjønner dem godt. De sitter et par timer foran pc'en sin og snekrer sammen noe utifra en gammel klassiker, og så håver de inn millioner og ler av alle tullingene som kaster bort pengene sine på dem. De virkelige idiotene her er jo dem som faktisk kjøper dette dritet, og gjør dem til millionærer.

Lenke til kommentar
For all del, jeg skjønner dem godt. De sitter et par timer foran pc'en sin og snekrer sammen noe utifra en gammel klassiker, og så håver de inn millioner og ler av alle tullingene som kaster bort pengene sine på dem. De virkelige idiotene her er jo dem som faktisk kjøper dette dritet, og gjør dem til millionærer.

 

millioner er nok litt å ta i....

Lenke til kommentar

Synd at folk nå til dags skal bli kjent med ting gjennom 'nyere medium'. Det ødelegger originalen på den måten at folk blir ikke kjent med, f.eks. i dette tilfelle, låtens egentlige opphav. At noen skal lage en techno versjon av en gammel klassiker er såklart et lønnsomt opplegg, og det er nok av naive idioter som kjøper dritten, men jeg skjønner ikke at de som synker så lavt og produserer greierne klarer å leve med seg selv... Skammelig! :grumpy:

Lenke til kommentar

Gir bare 10 stjerner til de som laget sangen eg for ein utrolig lettvint måte å tjene penger på. Sangen er jo bare tragisk. Ikkje nok med at den er kopiert, men det er jo det samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen enda ein gang.

 

Og folk hører på det som gale. Trist at virkelig god musikk blir overdøvet av slikt skrap. Så da så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...