Gå til innhold

Must have spill til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker du nyere spill eller eldre spill? av nyere spill bør du kjøpe deg, vel jeg vil gi deg en liste av de spillene jeg synes du bør ha

 

Mass effect triologien (3ern kommer veldig snart) veldig bra sci fi rpg serie

Skyrim(rpg), batman arkham asylum(action adventure),

Shogun 2 total war

Napoleon total war

Starcraft 2

Dragon age 1 (drit i 2eren den var veldig dårlig i forhold)

Team fortress 2 (veldig gøy lagbasert skytespill)

Portal 1 og 2 de beste gåteløse spillene de nyere årene veldig underholdene

Civ 5

 

av eldre spill bør man ha disse synes jeg:

Age of empires 1 og 2

Age of mythology

Starcraft 1

Lands of lore the throne of chaos( må skaffes på gog hvis den skal funke på nye pcer)

duengon keeper 1 og 2 (se ovenfor)

medival 2 total war

Rome total war

Heroes of might and magic serien 2,3,4,6 ( ja jeg vet jeg inkluderer nummer 4 som alle andre missliker)

fallout serien 1,2,3 og fallout new vegas veldig bra rollespill serie elsker alle sammens

 

Jeg kunne listet opp mye mer men vil ikke gjøre posten for lang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Half life hadde jeg helt glemt av. Hadde det til Xbox å storkoste meg med det. Finnes det noe mod så man får litt penere grafikk? Er jo noen år siden det kom ut nå.

 

hvis du er kresen på grafikk så er du ikke på utkikk på de gamle kassikerene.... gjorde akkurat ferdig half life 2 episode 2, og stor koste meg med både grafikk og selve gameplayet. gå heller for

- shogun 2

- skyrim ect

 

 

men et av det virkelig gode strategi spillene fra klassikerene det må være

 

- C&C Generals <3

- og et spill nesten INGEN har hørt om, men er mitt beste spill igjnnom tidene er battle realms <3 <3 <3 <3

Endret av igxx
Lenke til kommentar

De to beste PC-spillseriene noensinne er Civilizatin-serien og Europa Universalis-serien. Anbefaler spesielt Civ4 og EU3.

 

Ellers kan du jo aldri gå feil med noen Lucasarts-adventurespill som Monkey Island 1-2, Day of the Tentacle, Indiana Jones & The Fate of Atlantis, Full Throttle eller Grim Fandango!

Lenke til kommentar

Siden det blir nevnt andre "gamle" ting her: Jedi Knight 2:Jedi Outcast og 3: Jedi Academy. Årevis siden jeg har prøvd dem nå, men husker dem som ganske geniale. :D Det er visstnok fortsatt litt liv i multiplayeren til JA, ikke dårlig for et spill fra 2003..

 

Husker også Return to Castle Wolfenstein med glede. Kanskje ikke noe spesielt nyskapende gameplay, men mye stemning. :)

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...