Gå til innhold

Er UFOer en realitet?


Anbefalte innlegg

Så nå er verdenskartet en konspirasjon, det også? Vet du hva, det er ikke ofte at noen får meg til å bli målløs, men innlegget ditt klarte det med glans.

 

Har du sett dette selv? Har du beviser? Google Maps? Trenger du legehjelp?

 

Ja jeg har sett dette selv, det er faktisk veiforbindelse til disse stedene, også til Kina men den veien har jeg ikke sett. Og jeg er selv blitt jaget av Kinesiske soldater.

Det finnes ikke offentlige beviser da myndighetene i vår verden gjør alt for å hjernevaske oss.

Under kultur revolusjonen i Kina så kom det til Norge store mengder med flyktninger fra Kina og Tibet denne veien. Norsk militære hadde folk der oppe for hjelpe flyktninger i sikkerhet, Dalai Lama kom også denne veien og mens dette foregikk så kunne soldatene høre folk gråte over store fjell områder, mange var ikke sikre på hvor de skulle gå, og siden Norge og Kina ikke har noen offisiell grense til hverandre så har det aldrig vært noen grense som er merket.Om natten ble flyktningene sendt med tog fra Fagernes og Leira og videre til Vestfold hvor de så ble satt over til jernbane forbindelsen til Hålågaland over Australia. Alt dette ble kamuflasjert som en militær øvelse.

 

Media ble på den tiden henvist til hendelser på grensen mellom Norge og Sovjetunionen og vet grensen øst og vest Tyskland. Disse stedene fikk en veldig sterk interesse fra media på denne tiden. I tillegg til det også dele linjen i Barentshavet.Det var også noen fiskebåter som hadde noen overtredelser på denne tiden. Folket ble holdt i sterk spenning en tid og mange lurte på om 3 verdenskrig var i ferd med å bryte ut.

 

Men det var forholdet mellom Norge og Kina som var den store krisen dengang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg har gått Norge på langs, hele svenskegrensa over 1 år. Ingen kinesiske soldater der :ph34r:

 

Vel, men nå vet vi jo hvilket dobbeltspill kyrne driver med ... Hvem vet da hva ett gjeng kinesere kan være i stand til.

 

Larson+-+Cows.gif

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har gått Norge på langs, hele svenskegrensa over 1 år. Ingen kinesiske soldater der :ph34r:

Du må nok gå litt nærmere Bergen , litt nord for Bergen og gå litt vestover så kommer du ditt. Det er derfor jeg nevner Fagernes og Leira i den forbindelse.

 

Norge er i virkeligheten formet som et kors, med Kirkenes nederst ved korset, på toppen ligger Kristiansand. Bergen og Sarpsborg er enden på korsets armer og Oslo befinner seg ved korses kryss.Før Setesdalen gikk ut av Norge så var muslimenes halvmåne også med.

 

Men selvfølgelig er det ikke noen problemer med å gå Norge på langs.

Endret av Beena
Lenke til kommentar

Du må nok gå litt nærmere Bergen , litt nord for Bergen og gå litt vestover så kommer du ditt. Det er derfor jeg nevner Fagernes og Leira i den forbindelse.

 

Norge er i virkeligheten formet som et kors, med Kirkenes nederst ved korset, på toppen ligger Kristiansand. Bergen og Sarpsborg er enden på korsets armer og Oslo befinner seg ved korses kryss.Før Setesdalen gikk ut av Norge så var muslimenes halvmåne også med.

 

Men selvfølgelig er det ikke noen problemer med å gå Norge på langs.

Litt nord for Bergen, og vestover? Det blir i Gulen-området det, jeg har kjørt kystveien til Bergen mange ganger - ingen kinesiske soldater å se.. Hvorfor du nevner Fagernes, som er østover, stemmer jo bare ikke.

Lenke til kommentar

Du må nok gå litt nærmere Bergen , litt nord for Bergen og gå litt vestover så kommer du ditt. Det er derfor jeg nevner Fagernes og Leira i den forbindelse.

 

Norge er i virkeligheten formet som et kors, med Kirkenes nederst ved korset, på toppen ligger Kristiansand. Bergen og Sarpsborg er enden på korsets armer og Oslo befinner seg ved korses kryss.Før Setesdalen gikk ut av Norge så var muslimenes halvmåne også med.

 

Men selvfølgelig er det ikke noen problemer med å gå Norge på langs.

Litt nord for Bergen, og vestover? Det blir i Gulen-området det, jeg har kjørt kystveien til Bergen mange ganger - ingen kinesiske soldater å se.. Hvorfor du nevner Fagernes, som er østover, stemmer jo bare ikke.

Nå vet jo ikke jeg hvor du bor, men for meg som bor i vestfold så er alt i vest vestover. Og det er altså Fagernes og Leira det dreier seg om. Det er en knekk i landet vårt som gjør at det ikke bare er å se på kartet. Hvis du ønsker å ta den risikoen å prøve å besøke Kina illegalt Så må du gå opp fjellet nord for Leira og gå på ski vestover derfra. Men det er jo ikke sikkert du ser noen soldater der hvis du ikke går langt nok inn.De Kinesiske soldatene går rundt på ski de også og ingen markering av noen grense. Så du får prøve deg fram.

Lenke til kommentar

Kan ikke du markere på et kart over Norge hvor man kan forvente å se kinesere og amerikanere? Jeg vet at du mener at kartet er en stor konspirasjon, men du kan tegne hvor det tilsvarer.

 

Støtter en gruppetur, ja. Kan ikke du føre oss innom Paris (jeg har alltid hatt lyst å se Eiffeltårnet) og Thailand? Sistnevnte fordi jeg har lyst å ri på elefanter også. Alt dette er vel også i rekkevidde fra Bergen?

 

Og når du sier nord for bergen, og så vest - så er det ikke store områder man kan snakke om.

 

Man skal med andre ord kunne forvente å se kinesere i dette området:

 

oXlNn.jpg

 

I hvert fall ingen kinesere i kommunen min...

Lenke til kommentar

Så forklar meg hvorfor et seilfly kan holde seg i luften veldig lenge. Kan en tallerken gjøre det? Det er veldig vanskelig å STYRE en tallerken mens den er i luften, og rakettmotorer til sånt er ikke spesielt effektivt med tanke på drivstofforbruk. Det er faktisk en veldig dårlig idé. Men nå sier du selvsagt at disse rakettmotorene er utrolig effektive, mer effektive enn alt vi kjenner til i dag.

 

Problemet ditt er at du ikke har noen troverdige kilder på det du sier.

 

En tallerken kan holde seg lengre oppe i luften enn et seilfly når vind retninger og alle andre forhold med luftstrømninger er riktig.

Selvfølgelig har jeg ingen troverdige kilder til det jeg nevner, da hadde det vært avsløring av militære hemmeligheter.

 

Men jeg har da fått laget et svar på om UFOer er en realitet, for det er det.

 

En tallerken er avhengig av gyroskopisk kraft for å fly rett (uten rotasjon ville de fleste tallerkener snudd seg og falt raskt.

 

Altså må en (midlertidig) flygende tallerken snurre fort rundt for å kunne fly rett.

 

...

Noe som er svært lite energivennlig og lite praktisk, i forhold til helikopter eller fly.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Kan Beena være så vennlig å tegne et Norges-kart? Sånn som det egentlig ser ut, ifølge h*n?

 

Og gjerne kilde-henvisninger på disse påstandene dine, f. eks den om amerikansk politi, og Kinesiske soldater.

Det går ikke an å tegne noe her, men altså Norge har egentlig en form som et kors, som slik som det er henger det opp ned. Kristiansand er øverst, men ligger til bunns fordi det står opp ned. På enden av korses to armer finner du Bergen og på den andre siden Sarpsborg.Kirkenes er på bunnen av korset alså øverst.

 

Mellom armene i vest, altså sør for Haugesund så er det egentlig 2 land nemlig Usa(Minnesota) og det frie Japan (en del av det het opprinnelig Setesdalen på den tiden det tilhørte Norge)I det frie Japan så er disse flygende talerkene et vanlig kjøretøy.

 

Nord for Bergen, så har vi Kina.Båter som skal nordover må seile ved Stadthavet for komme nordover og for å unngå Kinesisk farvann.

Det er derfor det aldrig er blitt laget noen bilvei fra Bergen til Førde. Uansett hvordan dere vrenger og vrir på dere så er det ikke mulig. Det er heller ikke mulig og seile med båt fra Bergen til Haugesund fordi det er en stor fjellskjede som forbinder Norge med Usa. Og den øvre delen tilhører Japan.Kjører man litt nord for Haugesund så kommer en inn på en vei hvor det står Hanøy på da kan du kjøre inn i de øvrige statene i USA.

 

I ØstNorge så har vi litt nord for Flisa et land som heter Krabu som har forbindelse med det frie Japan. Så her blir det noen ganger overflyvinger med såkalte ufoer.

 

Det er pga situasjonen med Krabu at vi må ta ferje til Narvik hvis vi skal nordover og omvendt.

 

Noen kart kan jeg ikke henvise til.Derfor må en ikke tro på all dokumentasjon som blir lagt fram.

 

Hvis dere viser mitt innlegg til en lærer som skal være "ekspert i geografi" så be om dokumentasjon på at det som står i lærebøkene er riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan tegne et bilde i et tegneprogram, eller tegne for hånd og scanne det inn, evt. ta et foto av tegningen og legge det over på PC'en. Jeg mistenker nok heller at det er viljen som har litt vondt...?

 

Dokumentasjon har vi i form av satelittbilder. Jeg ser hverken Kina, Japan eller USA på dette bildet: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Satellite_image_of_Norway_in_February_2003.jpg

 

Har ellers gått mye på ski i fjellet og aldri støtt på noen kinesiske soldater. Litt rart også at det skal være så vanskelig å finne et land som rommer 20% av verdens befolkning og som er verdens 4. største i areal.

 

Hvis dette er seriøst ment er Quote sitt spørsmål om du trenger legehjelp på sin plass.

Lenke til kommentar

Nord for Bergen, så har vi Kina.Båter som skal nordover må seile ved Stadthavet for komme nordover og for å unngå Kinesisk farvann.

Det er derfor det aldrig er blitt laget noen bilvei fra Bergen til Førde.

Nei fy faen. Ingen vei fra Bergen til Førde? Jeg skal fortelle deg hvordan du kommer deg fra Bergen til Førde.

1 - Kjør fra Førde i retning Vadheim

2 - I krysset i Vadheim, sving til høyre - retning Lavik.

3 - Ta ferja Lavik - Oppedal over Sognefjorden

4 - Følg veien til du kommer til Bergen.

 

Turen er gjort på litt over to timer. Det er absolutt en fin kjøretur, skal jeg si deg.

 

Vær så snill, jeg har kjørt den veien mange ganger og jeg har aldri sett kinesiske soldater eller enhjørninger. Det er like mye bevis på at det bor enhjørninger på ferja mellom Lavik - Oppedal som det er at Kina ligger mellom Førde og Bergen.

 

Jeg kjenner flere som bor i Gulen, som er på vestsiden - sør for Sognefjorden. De har aldri sett kinesiske soldater og 1 330 141 295 kinesere.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Nord for Bergen, så har vi Kina.Båter som skal nordover må seile ved Stadthavet for komme nordover og for å unngå Kinesisk farvann.

Det er derfor det aldrig er blitt laget noen bilvei fra Bergen til Førde.

Nei fy faen. Ingen vei fra Bergen til Førde? Jeg skal fortelle deg hvordan du kommer deg fra Bergen til Førde.

1 - Kjør fra Førde i retning Vadheim

2 - I krysset i Vadheim, sving til høyre - retning Lavik.

3 - Ta ferja Lavik - Oppedal over Sognefjorden

4 - Følg veien til du kommer til Bergen.

 

Turen er gjort på litt over to timer. Det er absolutt en fin kjøretur, skal jeg si deg.

 

Vær så snill, jeg har kjørt den veien mange ganger og jeg har aldri sett kinesiske soldater eller enhjørninger. Det er like mye bevis på at det bor enhjørninger på ferja mellom Lavik - Oppedal som det er at Kina ligger mellom Førde og Bergen.

 

Jeg kjenner flere som bor i Gulen, som er på vestsiden - sør for Sognefjorden. De har aldri sett kinesiske soldater og 1 330 141 295 kinesere.

Ja på den måten går det, men ingen ferje som går helt inntil utløpet av fjordarmene fra Bergen til Førde.

Untatt hurtigruta som må gå et godt stykke utenfor i det området som kalles Stadthavet.

Lenke til kommentar

Tull, jeg har tatt båten mange ganger fra "Førde" til Bergen. Merk at Førde ikke er en kystby. Vet du hva du skal gjøre da?

 

1 - Ta buss fra Førde til Rysjedalsvika

2 - Ta ekspress-ferja fra Rysjedalsvika til Bergen

3 - Etter to-tre timer så er du fremme ved fiskemarkedet i Bergen. Da følger man kysten hele veien innover.

 

Been there, done that. Faren min har selv kjørt sin egen båt fra ytterkanten av Sognefjorden til Bergen.

 

Dette begynner å bli latterlig.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...