Gå til innhold

Har de endret Cheez Doodles, eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden elsket jeg Cheez Doodles. Noe av det beste jeg kunne få. Prøvde å kjøpe noen poser på 10 kroners marked på Spar, men synes ikke det smaker så godt lengre. Faktisk synes jeg ikke det smaker så mye i det hele tatt. Har de endret Cheez Doodles, eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de smakte det samme sist jeg spiste de, men om disse var på salg så er de sikkert nærmere best-før datoen noe som vil bety at de smaker mindre da smak forsvinner

Gjest medlem-1432
Skrevet

Cheez doodles er kjempegodt, skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser det oftere! bli alt for sjelden.

Skrevet

når jeg kommer hjem til norge er det nærmest et krav at det fins cheez doodles, stratos, oboy og cola i huset. ÅH som jeg savner cheez doodles og cola!

Skrevet

Mulig jeg tar feil nå, men jeg mener å ha sett osteballer (høres forøvrig ikke helt bra ut) sist jeg var på Rema, men det kan hende at jeg surrer.

Skrevet

Ha ha!laugh.gif

Ja nå vet jeg det ogsålaugh.gif

Men jeg her ikke merket noen smaks forskjeller... Men jeg har hørt at hvis du spiser veldig mye av en ting så kan du gå lei av det. Det vil si at smaksløkene ikke vil reagere like positivt på oste popp.

Jeg har opplevd det selv når det gjelder vørterøl laugh.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...