Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Selvtilliten på vei opp? *Slettes?*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare du som drar deg selv ned. Å "forbedre" selvtilliten (midlertidig) ved hjelp av alkohol og random hook-ups nytter da ikke i lengden.

 

Du mangler ikke selvtillit på grunn av sex, eller liten penis, du mangler selvtillit fordi du ikke har tro på deg selv.

Vet det ikke nytter i lengden, men vil bare få det unnagjort, og det er lettere med alkohol.

 

Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit?

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit?

Jo, det er jo det jeg sier. Manglende selvtillit er et resultat av at du ikke tror på deg selv. For min del får jeg tilbake troen på meg selv ved hjelp av mestringsfølelse, men den kommer da aldri i fylla.

 

Om du har sex x antall ganger i fylla, kommer du fortsatt til å lure på om du egentlig duger til det når du skal ha sex edru.

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit?

Jo, det er jo det jeg sier. Manglende selvtillit er et resultat av at du ikke tror på deg selv.

 

Som igjen kommer av at han ikke har hatt sex. Mestringsfølelse kommer fra erfaring.

 

 

I de siste årene har jeg hatt flere sjanser til å ha sex, men jeg tørr FAEN (!!!!!!!!!) ikke! Seff pga størrelse på penis!

 

 

Hva er egentlig størrelsen da? Å tro man har liten kuk er den vanligste vrangforestillingen som eksisterer blandt unge menn. Jeg tenker den er helt normal.

Endret av coyoteulf
Lenke til kommentar

Det var sikkert dritkult for de, og skapte nok virkelig et godt grunnlag de kunne bygge videre på.

 

Ja, det var det, og ja det gjorde det. For da hadde de hatt sex og var i gang.

 

For øvrig er du jente og aner ikke hva du snakker om. Menn gir ikke råd til jenter om hvordan det er å være gravid. Foreslår at du dermed ikke innbiller deg at du aner noe om hvordan det er å ha sex for gutter.

 

Dersom ei jente starter en tråd og lurer på noe kan du svare i den.

Endret av coyoteulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...