Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

15 år gutt, og forelsket i jente. Hvordan komme i gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan mener du at du skal få kontakt med henne uten å snakke? Om du ikke er villig til å gjøre det er det bare å gi opp.

 

Ja, du kan starte med å sende blikk, men ja. Mann deg opp snakk med jenta.

 

Det er jo selvfølgelig det som er det beste, men så har man jo nervøsitet om å få negativ tilbakemelding, eller å bli ertet av hennes eller mine venner.

 

Postet av anonym: 8a2e9815f57e5d24c32e551357b9d8dc

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det. Det jeg begynte med var å si "Hei :)" på msn og da snakka jeg ikke med ho på skolen før det hadde gått noen dager (måtte manne meg opp). Det endte bra for meg, etter 2 måneder med flørting ble vi sammen. Jeg var 14 da.

 

Så det går greitt å bare begynne med ett "hei" på facebook.

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det. Det jeg begynte med var å si "Hei :)" på msn og da snakka jeg ikke med ho på skolen før det hadde gått noen dager (måtte manne meg opp). Det endte bra for meg, etter 2 måneder med flørting ble vi sammen. Jeg var 14 da.

 

Så det går greitt å bare begynne med ett "hei" på facebook.

 

Det hadde kanskje gått greit, men hva skal man si etter "hei"?

 

Postet av anonym: 8a2e9815f57e5d24c32e551357b9d8dc

Lenke til kommentar

Også en måte er og være morsom på statusene hennes/eller andre sine. Om du lykkes med og være morsom, starter henne og like deg bedre. Ettervert kan du begynne og snakke med henne på chat, etc. Prøv og vær morsom og romantisk (det vil nok funke). Resten kommer vell med tiden :D

Lenke til kommentar

Også en måte er og være morsom på statusene hennes/eller andre sine. Om du lykkes med og være morsom, starter henne og like deg bedre. Ettervert kan du begynne og snakke med henne på chat, etc. Prøv og vær morsom og romantisk (det vil nok funke). Resten kommer vell med tiden :D

 

Det var det jeg også tenkte :)

Men hun poster nesten ingenting. Enda :p

We'll see. Takk for tipset :)

 

Postet av anonym: 8a2e9815f57e5d24c32e551357b9d8dc

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det. Det jeg begynte med var å si "Hei :)" på msn og da snakka jeg ikke med ho på skolen før det hadde gått noen dager (måtte manne meg opp). Det endte bra for meg, etter 2 måneder med flørting ble vi sammen. Jeg var 14 da.

 

Så det går greitt å bare begynne med ett "hei" på facebook.

 

Det hadde kanskje gått greit, men hva skal man si etter "hei"?

 

Postet av anonym: 8a2e9815f57e5d24c32e551357b9d8dc

 

Da spør du ho om hva ho gjør og interesser deg i hva ho gjør. Jeg er ikke akkurat en sjekkeguru, men kan prøve å gi flere tips hvis du trenger.

Lenke til kommentar

Er dere på mye party´s sammen? I så fall burde du bare gå bort til henne, ta tak i armen hennes, dra henne bort fra jentegjengen hun fniser med, dytt henne forsiktig inntil veggen, se henne dypt inn i øyene i et par sekunder, og uten å nøle sier du at du bare måtte snakke med henne. Så er praten i gang, hun vil naturligvis bli sjarmert av dennne kjekke gutten som stråler selvsikkerhet, og får hun roser i kinnene har du overtaket og det er bare å kjøre på. Det kan være greit å ha klart hva du skal si, så det ikke blir så mange pinlige stillheter. Hvis hun ler mye og ser deg i øynene eller biter/slikker leppene sine er det bare en ting å gjøre, kyss henne når føles naturlig.

 

Alle jentene hun pratet med vil selvfølgelig følge nøye med på hva som skjer, så det er viktig å vise seg frem som en selvsikker kar. Om du nailer det vil de tenke, "daaaaaaaayyyyyyyyyyym, den gutten har baller, han er jeg også keen på". Flere vil kanskje oppdage hva som foregår og det er bare bra, fordi nå er du sjefen på festen. Ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som selveste Kanye West sier ovenfor, jenter digger gutter med selvsikkerhet, så kanskje det beste rådet er å finne balla dine og begynne å snakke :) Snakk om interesser, som musikk, sport, eller hva dere enn nå driver med. Har en kompis som sliter med det samme. Sitter å sikler etter ei jente han liker, men gjør han noe? Nei. Kommer han noen vei med det? Nei. Mann må bare manne seg opp å ta kontakt. Det beste er in real life, men facebook får funke viss du ikke greier å manne deg opp nok.

 

Viss du er redd for negativ respons, så får det være det samma, da var ikke hun jenta for deg. Og det er da greitt at du da fikk vite at hun ikke var interessert, enn å kaste bort tiden din på å bare være forelska i flere år. Kunne funnet noen andre på den tiden. Og viss du er redd for at folk skal erte deg, så må du enten le det bort, spøke og fleipe med det selv, ellers så må du denge hele gjengen. Viss de virkelig erter deg veldig mye, da er de ikke gode venner. Finn nye, samma hvor lenge du har vært venn med de du er venn med nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...