Gå til innhold

Å hilse er veldig viktig i islam


Anbefalte innlegg

Dere har blitt lurt av det falske egoet.

 

HIV-epidemi, kjent som virus x i vitenskapen, kom som menneskeskapt på 1970 tallet, hvor forskerne hentet viruset i sjimpanser fra Afrika og plantet virus x i mennesker for å kurere Polio sykdommen ...

 

Ahh, morsomt å se hvor mange skrullete fantasier folk lager om opprinnelsen til HIV.

 

HIV kan deles opp i HIV-1 og HIV-2. HIV-1 har også fått navnene LAV og HTLV-III.

 

Virus x brukes ikke om HIV, men om planteviruser.

 

Du kaller andre "skrullete fantasier folk" uten å selv forklare opprinnelsen til HIV.

Et lite søk på google så kan hvem som helst finne HIV akkurat slik som du beskriver.

Det virker som copy and paste rett fra wikipedia, og du vet tideligvis ingenting om virus x, men gjenngir det jeg allerede har sagt om viruset.

 

La meg få lov å spørre deg hvor er opprinnelsen til HIV-1 og HIV-2?

Endret av Grandmaster Gamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke gjengitt det du har sagt. Tvert imot.

 

Virus x er ikke noe vitenskapelig navn på HIV.

HIV er ikke menneskeskapt.

Forskere hentet ikke ut viruset fra aper for å kurere mennesker for polio.

HIV er eldre enn 70-tallet.

 

Jeg sier bare det alle vet. Jeg behøver ikke komme med kilder. Du velger å presentere kontroversielle og fantasifulle forklaringer. Du har ikke gitt noen kilder som bakgrunn, derfor har du heller ikke gitt meg noen grunn til å ta det du sier seriøst.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Men tilbake til trådens emne.Er du mann og skal hilse på et muslimsk ektepar så håndhilser en bare på mannen og sier salam aleikum, det uttales slik som det er skrevet på norsk.

Kvinner som bruker tradisjonell muslimsk bekledning håndhilser en ikke på men bare sier salam aleikum og man presenterer navnene til hverandre.

Muslimske kvinner som bruker vanlig vestlig bekledning kan en godt hilse på vanlig måte.

Lenke til kommentar

Men tilbake til trådens emne.Er du mann og skal hilse på et muslimsk ektepar så håndhilser en bare på mannen og sier salam aleikum, det uttales slik som det er skrevet på norsk.

Kvinner som bruker tradisjonell muslimsk bekledning håndhilser en ikke på men bare sier salam aleikum og man presenterer navnene til hverandre.

.

Nei. Det gjør jeg ikke. Kan hun være uhøffelig så kan jeg være det også... Jeg gidder neimen ikke å jatte med disse folkene, det har jeg aldri gjort...

 

Gidder ikke dama å hilse så synd for henne, da hilser ikke jeg heller, enkelt og greit... Nå skal det sies at jeg gudskjelov er fri for religionse muslim bigotter i vennekretsen, så dette slipper jeg stort sett unna, men jeg kommer til å behandle dama som luft om hun ikke hilser på vanlig måte.. Ikke fordi jeg forakter kvinner eller ser ned på dem på noen måte, men fordi den muslimske kvinnen LAR seg undertrykke av igiotiske regler og lover... Og da får det heller være...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos dette med å hilse; er det flere enn meg som har håndhilst på personer fra midtøsten med et godt, solid håndtrykk fra min/din side, hvor den man hilser på har lagt ut en slapp labb tilbake? Ender alltid med at man står å klemmer på noen fingre. Grusomt irriterende. Men tenker at det er en kulturforskjell, og har ikke noe med (u)høflighet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos dette med å hilse; er det flere enn meg som har håndhilst på personer fra midtøsten med et godt, solid håndtrykk fra min/din side, hvor den man hilser på har lagt ut en slapp labb tilbake? Ender alltid med at man står å klemmer på noen fingre. Grusomt irriterende. Men tenker at det er en kulturforskjell, og har ikke noe med (u)høflighet å gjøre.

Bruker alltid å klemme litt ekstra når noen presenterer en svett, klam og svampete labb ja... Jeg har nok trykk i labbene til at det står 110 kilo på baderoms vekta når jeg klemmer sammen den med hendene, så noe kjenner de nok.... he he

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er nok mange som har lagt merke til hvor høflige muslimer er. Og grunnen er simpelten at de følger profeten Mohammeds eksempel. Mohammed selv ble omtalt som en person som smilte mye, og muslimer prøver defor å imitere hans atferd.

 

En hadith fra Sahih Bukhari:

Jeg er redd for at slike hadith'er ikke har særlig verdi uten en riktig quran.

 

Ultrafiolett lys på det tidligste kjente eksemplar er særdeles nedslående og avslørende, da det - ikke overraskende - viser til en omfattende redigeringstrang.

 

Både bibel og quran lider dessverre av denne troverdighets-skavank forårsaket av forgjengere's trang til å forandre teksten slik at troen bedre skulle henge på greip.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En sann muslim hälsar dig med en bomb i sin turban :cool:

 

 

 

å så morsom du var..... morsomt å se dere diskutere oss som om vi er undermennesker...

sånn ca 1.2 mrd av oss er vanlige mennesker som deg å naboen din..

 

men jeg spør dere! er det rart mange ikke vil integreres og holder seg til sine andre muslimske venner?

ganske ofte blir vi alle som en omtalt som terrorister, pedofile, groteske, grusomme voldtektsfolk, dumme, idioter, tullinger..

ja det er en del muslimer som også slenger med leppa..

 

men jeg syntes det er underlig at vi alle blir sett p åsom dyr..

personlig har jeg norsk familie på mor siden og tyrkisk på farsiden, jeg selv tror ikke på gud eller lignende..

men når man må høre dritt om og om og om igjen, da blir man lei.. til og med nære barndoms venner kan slenge ut kommentarer som er helt jævlige.. biter sammen å lar det gå som regel.. og forklaringa er altid den samme.. men jeg mente ikke deg å din familie da....

MEN JO det er akkurat det du gjør når du slenger dritt om alle...

 

bare for å legge til, det med spelleman bryr meg midt oppi dalen.. det var jo såkalt etniske nordmenn som reagerte mest på dette.. vi syntes bare det blei litt klein stemning på tv...

 

så kommer unskyldningene etc... men du verden.. da dukker ting som hvor hårsåre mørke er etc..

 

HVOR får dere alt fra... dere diskuterer oss som omdere vet bedre hva vi tenker å gjør enn oss selv... det er så teit..

 

som unge opplevde jeg rasisme for første gang av en man som bodde i samme blokk som meg, var ute å lekte med en venn, min venn som hadde vert mange år i usa pratet ikke så bra norsk så det gikk for det meste på engelsk, dette tålte ikke denne mannen,,

vi fikk beskjed om å dra dit vi kom fra,, for oss var det på lekeplassen der vi var.. når vi så ikke fulgte hans "råd" kom han løpende med balltre å skulle denge oss ahrdt sa han.. vi løp som faen.

ALT vi gjorde var å klatre i et par trær å ha det gøy som de fleste unger i en alder av 6 år skal...

 

Jeg har aldrig siden den gang, til og med nå som jeg er blitt 30 og skønner mer hva det gikk i, holder ikke nag til alle gamle etniske nordmenn.. ikke kompisen min heller...

 

hva i alle helvete hadde 2, 6 åringer gjort som er så jævlig forferdelig at det måtte trues av en godt voksen mann med balltre?

 

hadde kansje vert best om alle la fra seg sine fordommer... nå pr i dag møter jeg for det meste bare mine venner som er av utenlandsk opprinnelse.. grunnen til dette er av så simple årsaker at jeg ikke orker å høre slibrighetene som kommer fra mangesteder.. det blir for dumt rett og slett.. har en del norske venner som jeg også henger med til vanlig men de er mye mer avslappet og det går ann å snakke med dem uten å få høre at alle muslimene er voldtektsforbrytere, kriminelle snyltere som største mål i verden er å drepe deg....

 

tror det er slik for mange her i norge.. er mange av dere der ute som er fulle av faen... ikke alle men mange..

 

på den andre siden er det like mange idiotske folk fra muslimske land.. men vi kom ikke hit for at vi vil ha sharia liksom.. er en grunn til at vi er her å ikke spredt i en gate blandt lik...

 

prøv å voks opp i krig eller fattigdom å se hvordan DU blir som menneske... å når du endelig finner deg et trygt sted så skal du faen meg få høre hvor stort rasshøl du og din familie er fordi en forbanna hjernevasket analfabet idiot sprang seg i et land du aldrig har vert i noen gang..... Dessuten kan jeg telle på NULL hender hvor mange terror handlinger vi som er her i norge har utført... NULL!

 

SLUTT Å KALL MEG OG MIN FAMILIE DISSE TINGENE!

 

TAKK!

Lenke til kommentar

Og her gjør du carver AKKURAT det samme som du påstår at alle gjør med deg, du generaliserer og trekker alle under en kam..

 

Tror de aller fleste er fullstendig klar over at det finnes råtne epler i enhver tønne, enten tønna har stått i tyrkia eller på vestlandet i norge og at problemet er at få ødelegger for mange...

 

 

En annen ting jeg får ut fra innlegget ditt er at du allerede har valgt hvem side du vil være på og responderer ut i fra det... Noe som resulterer i at du i større og større grad distanserer deg fra de rundt deg i "rettferdig" harme og som kanskje en dag vil lede deg til å sitte på en buss med en bombe festet på kroppen og lommene fulle av spiker og rottegift for å spre mest mulig skade på uskyldige kvinner og menn og barn som aldri har gjort deg noe... noe å tenke på kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

stakkar deg rws.. jeg slår ikke alle over en kam.. det er noe du legger i munnen på meg.. les hva jeg sier du... det har vert lettere for meg å vere med venner med utenlandsk opprinnelse pga dette med stygge kommentarer.. det var vel vansklig for deg å forstå-...

 

å kan du venligst peke på hvor jeg slår alle over en kam? jeg skylder verken deg eller din mor eller bestemor for at jeg opplevde det å det sier jeg klart også...

 

men jeg kan si deg at det er mange fra andre siden også ja!! nekter ikke på det...

 

men det stopper ikke folk fra å kalle meg for skit uansett...jeg for min del prøver å overse dete.. men å få all denne dritten er ikke gøy noen av veiene..

 

men at jeg generaliserer da er du på feil jordet gutten min..

 

og at jet velger side.. ja det er vel kansje litt naturlig av hva som er enklest for meg.. vil jeg ha det gøy med venner eller vil jeg høre på drittslening om meg å min familie pga idioter som ikke er i landet engang??

 

tenk deg om litt rws.... god bedring.

 

edit:skrivefeil.

Endret av carver
Lenke til kommentar

Og her gjør du carver AKKURAT det samme som du påstår at alle gjør med deg, du generaliserer og trekker alle under en kam..

 

Tror de aller fleste er fullstendig klar over at det finnes råtne epler i enhver tønne, enten tønna har stått i tyrkia eller på vestlandet i norge og at problemet er at få ødelegger for mange...

 

 

En annen ting jeg får ut fra innlegget ditt er at du allerede har valgt hvem side du vil være på og responderer ut i fra det... Noe som resulterer i at du i større og større grad distanserer deg fra de rundt deg i "rettferdig" harme og som kanskje en dag vil lede deg til å sitte på en buss med en bombe festet på kroppen og lommene fulle av spiker og rottegift for å spre mest mulig skade på uskyldige kvinner og menn og barn som aldri har gjort deg noe... noe å tenke på kanskje?

 

vil også svare på siste del her.. er det sånn du ser alle muslimer? for jeg og min familie har aldrig vert inblandet i slikt.. vet ikke med deg..

det at jeg velger min vennekrets som jeg gjør har ikke medå distansere meg i rettferdig harme.. det handler om at jeg vil leve uten å måtte få dritt slengt etter meg pga da et fåtall idioter.. jeg skjønner også hvor du står i dette.. kommer du til en dag å sprenge en bombe i oslo å så stikke å skyte ungdommer??? nei trodde ikke du kom til det.. i motsetning til hva du tror om meg.. det er forskjeden på deg og meg..

 

du gjemmer deg bak kritisk syn men i realiteten skinner dritten gjennom hos deg.. er en grunn til at du ikke er min venn go at jeg holder med unna sånne som deg.. å det er deg personlig ikke alle rundt deg..

 

go puss brill a.. du farer med ting jeg aldrig har sagt i posten din... syntes du er litt morsom jeg...

Lenke til kommentar

vil også svare på siste del her.. er det sånn du ser alle muslimer? for jeg og min familie har aldrig vert inblandet i slikt.. vet ikke med deg..

Tja... Det er det dumme som kan komme ut av slik mobbing/trakasering som du nevner her... i værste fall...

 

 

det at jeg velger min vennekrets som jeg gjør har ikke medå distansere meg i rettferdig harme.. det handler om at jeg vil leve uten å måtte få dritt slengt etter meg pga da et fåtall idioter..

 

 

jeg skjønner også hvor du står i dette.. kommer du til en dag å sprenge en bombe i oslo å så stikke å skyte ungdommer??? nei trodde ikke du kom til det.. i motsetning til hva du tror om meg.. det er forskjeden på deg og meg..

Hvor står jeg da? Jeg er altså ikke religiøs og har derfor ingen påstått gud jeg må gjøre tjenester for... Så hvor står jeg?

 

du gjemmer deg bak kritisk syn men i realiteten skinner dritten gjennom hos deg.. er en grunn til at du ikke er min venn go at jeg holder med unna sånne som deg.. å det er deg personlig ikke alle rundt deg..

Her driver du generalisering igjen... Du kjenner ikke meg i det hele tatt, så du vet ikke en dritt om meg i det hele tatt, du generaliserer bare slik DU tror det er... Og ikke vet du en dritt om de rundt meg heller... Ble mye dritt å vite om dette... Og hva det har med min kristiske sans å gjøre vet du også veldig lite om...

 

 

 

go puss brill a.. du farer med ting jeg aldrig har sagt i posten din... syntes du er litt morsom jeg...

Takk. Du er litt morsom selv, på en litt tragikomisk måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...