Gå til innhold

Bilde og lyd i HDMI


EnergY30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du burde også få lyd, selv har jeg ikke foreløpig testet annet en HD6570 så, det burde gå problemfritt. Riktignok kan det tenkes du må sette opp lyd fra HDMI også, siden det trenger ikke å være plug an play på windows, lydinstillingene velger man nok enhet.

 

Skal du spille? Hvis du ikke skal det, er HD6570/HD6670 mere en bra nok til både full HD filmer og mindre krevende spill.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Oppgraderer hovedsaklig for å kunne spille BF3. Men jeg ønsker også å ha en permanent HDMI tilkobling fra pc til tv for å se på film og serier der. Veldig greit hvis kortet har audio out i HDMI da. Finner både ja og nei svar når jeg googler dette, så håpet at noen her vet :)

Lenke til kommentar

Battlefield 3 funger nok fint på ATI skjermkort også.

Er nok f.eks Nvidia 3d vision 2 briller som kan riktignok bli knotete å sette opp med 3d effekter, sånn sett trenger man andre 3d briller.

 

Så hvis du vurder 3d briller får du heller vente på neste 600 serien til nvidia i så fall hvis du ikke må kjøpe med en gang.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å vente på HD 7970 eller 7950 som er rett rundt gjørne ;)

Men da snakker vi nesten dobbel pris ref. Radeon HD 7000-prisene er klare . Og er det ikke slik at BF3 er nvidia-vennlig?

BF3 kjører nevneverdig bedre på Nvidia-kort når MSAA er aktivert i spillet, med tanke på at post-processing AA (FXAA) fikser 99% av problemene med aliasing i BF3 og faktisk gir bedre bildekvalitet med mindre ytelsestap er ikke dette noe å bekymre seg for.

 

Se heller på at HD 7970 overklokker som en halvgud og leverer jevnt over 10-20% bedre ytelse enn et GTX 580 gjør på 1920x1080 med BETA-drivere, typisk får man 5-10% ekstra ytelse med modne drivere. Jo mer grafikkeffekter du slenger på i spillet, jo mer øker ledelsen det har til motstanderne. Godt mulig du kan aktivere SuperSampling Antialaliasing i en del spill med et 7970, jeg har tenkt å kjøre gjennom litt spill med og uten og teste ytelses/bildekvalitets-forskjellen hvertfall når jeg får det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...