Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Fingra søster?


Anbefalte innlegg

Hei, for litt siden skulle jeg se film med søsteren min (12år) og plutselig tok hun handa mi mot fitta hennes. Jeg begynte og fingre henne, og tok henne på puppene. HELDIGVIS hadde vi ikke sex, og jeg angrer som FAEN! Hva skal jeg gjøre? Sitter her og gråter av anger... :cry:

 

-Gutt 15år

(Ps, rett kategori?)

 

 

 

 

 

Postet av anonym: 8898a5e2327f78fb126bb787969f0e28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye du kan få gjort. Gjort er gjort, og du må godta det og legge det bak deg. Du er ikke den første som har gjort "litt "med en søster, og du blir nok ikke den siste. Det viktigste er derimot at du roer deg og legger det bak deg. Ingenting farlig skjedde.

Ja.. Begynner og bli rolig... hører på musikk og sitter på youtube... Skal prøve og legge det bak meg.. Takker for svar! Dere som har svart ordentlig... og ikke til trollene...

 

Postet av anonym: 8898a5e2327f78fb126bb787969f0e28

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye du kan få gjort. Gjort er gjort, og du må godta det og legge det bak deg. Du er ikke den første som har gjort "litt "med en søster, og du blir nok ikke den siste. Det viktigste er derimot at du roer deg og legger det bak deg. Ingenting farlig skjedde.

Ja.. Begynner og bli rolig... hører på musikk og sitter på youtube... Skal prøve og legge det bak meg.. Takker for svar! Dere som har svart ordentlig... og ikke til trollene...

 

Postet av anonym: 8898a5e2327f78fb126bb787969f0e28

Det viktigste for deg, som "voksen", er å snakke med søstra di, og sørge for at hun forstår hva som har skjedd. Med tanke på at hun allerede er seksuell interessert, er det greit med undervisning, slik hun ikke ender opp som "skolens sykkel" mens hun eksperimenterer.

Lenke til kommentar

Åhh det hørtes digg ut <3 knull henne og da men bruk double penetration ( 2 kondomer)

 

Gutt 15

Hehe, noen som ikke helt har fått med seg hva DP er ?

Joa, men følte for og bruke det ordet (idk why) tenkte at en som deg ville komme til og kommentere det

 

Åhh det hørtes digg ut <3 knull henne og da men bruk double penetration ( 2 kondomer)

 

Gutt 15

Hehe, noen som ikke helt har fått med seg hva DP er ?

Joa, men følte for og bruke det ordet (idk why) tenkte at en som deg ville komme til og kommentere det

Lenke til kommentar

 

Det viktigste for deg, som "voksen", er å snakke med søstra di, og sørge for at hun forstår hva som har skjedd. Med tanke på at hun allerede er seksuell interessert, er det greit med undervisning, slik hun ikke ender opp som "skolens sykkel" mens hun eksperimenterer.

Skal gjøre det i morgen (eller i dag :p) Skal forklare henne att dette var ett engangstilfelle, og att dette skal ALDRI gjenta seg... Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med "Undervisning"?

 

Postet av anonym: 8898a5e2327f78fb126bb787969f0e28

Lenke til kommentar

Joa, men følte for og bruke det ordet (idk why) tenkte at en som deg ville komme til og kommentere det

Så du følte for å skrive ett ord, og forklare et annet ord, når du selv visste at det var feil?

 

Kan ikke du bare innrømme at du ikke visste hva det var?

 

U got me -.- men fant ut hva det er da....

 

Joa, men følte for og bruke det ordet (idk why) tenkte at en som deg ville komme til og kommentere det

Så du følte for å skrive ett ord, og forklare et annet ord, når du selv visste at det var feil?

 

Kan ikke du bare innrømme at du ikke visste hva det var?

 

U got me -.- men fant ut hva det er da....

Lenke til kommentar

Skal gjøre det i morgen (eller i dag :p) Skal forklare henne att dette var ett engangstilfelle, og att dette skal ALDRI gjenta seg... Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med "Undervisning"?

 

Postet av anonym: 8898a5e2327f78fb126bb787969f0e28

Jeg kjenner ikke søstra di, og kan derfor ikke si hvor mye søstra di kan om sex. Men det kan være greit å snakke med henne om sex og finne ut hvor mye/lite hun vet. Unger er jo nysgjerrige, og hadde hun prøvd seg på noen andre, er jo det mulig det ville gått mye lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men si i fra hvis søstera di trenger ett knull da <3

 

men det var ikke akkoratt din feil eller da, hu som dro honda di mot fitta hennes...

og du gjorde som en mann skal gjøre.

Kanskje i noen kulturer er det godtatt å ha sex med sin egen søster, men i vår kultur er det sterkt forbudt.

Lenke til kommentar

men si i fra hvis søstera di trenger ett knull da <3

 

men det var ikke akkoratt din feil eller da, hu som dro honda di mot fitta hennes...

og du gjorde som en mann skal gjøre.

 

Er det riktig for en mann å fingre en 12 år gammel jente?

 

Din oppfatning av hvordan en "mann" er, ser ut til å være veldig forvridd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men si i fra hvis søstera di trenger ett knull da <3

 

men det var ikke akkoratt din feil eller da, hu som dro honda di mot fitta hennes...

og du gjorde som en mann skal gjøre.

 

Er det riktig for en mann å fingre en 12 år gammel jente?

 

Din oppfatning av hvordan en "mann" er, ser ut til å være veldig forvridd.

 

hadde søstera di vert linni meister tror jeg du hadde RØKI på laksen du og :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...