Gå til innhold

Xbox / PS3 til gutter 12 og 9


StoreMyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som andre her skriver.

 

Det som teller mest, er hvilken konsoll venner har. Ingenting slår det å spille online med kamerater, samt at det er fint å kunne (bytte-)låne spill. Det andre man kan tenke på om det er ganske likt, er hvilke eksklusiver er mest interessant for guttene?

 

Ikke hør på fanboys ihvertfall, som det er endel av i denne tråden. Jeg har begge deler, og det er en grunn til at man skriver PS360, de er sinnsykt like. 360 er kvalitet, PS3 er kvalitet.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Er da helt feil at 360 ikke har innebygget wifi? Sist gang jeg hadde en 360 koblet jeg den da vitterlig på wifi uten å legge til noe dingsboms på baksiden?

 

De fleste ps3 fanboysa her inne har fremdeles ikke fått med seg at slim 360 kom ut for lenge siden. De tror også at rrod fremdeles er et tema og at den bråker.

 

Legg også merke til hvordan ingen nevner at 360 har en vanvittig bra filmtjeneste med full hd filmer og har hatt det i årevis allerede.

 

Hvordan flere hundre 360 butikk spill kan kjøpes digitalt hvis man vil på Live. Hvor mange flere spill XBLA har fremfor PSN.

 

Hvor mye bedre gjennomført hele online opplevelsen på 360 er.

 

Alt dette skyves bare under teppet med at "live koster 500kr". Noe det selvsagt ikke gjør. Jeg betalte sist 249, rett fra xboxen. De har tilbudspriser hele tiden.

 

For ikke snakke om Kinect, som er et langt mer brukervennlig og ikke minst suksessfullt system i forhold til Move hvis man skulle ha litt interesse for motion gaming.

 

Jeg er ikke en PS3 fanboy, jeg liker begge konsollene men syntes PS3 passer best til meg.

 

PS3 har MUBI og Netflix ( Netflix er ikke for Norge enda ).

 

Ja... Vi har PS Store...?

 

PS3 brukere kjøper konsollen og trenger aldri å tenke på å betale noe mer for den.

 

Kinect derimot, det vinner du på. Derimot om PS3 hadde betalt en del penger i året til Sony og de hadde priotert sin spillmaskin forran TV,Kamera og lyd... ( FUUUUU Sony ), ja da hadde vi kanskje hatt noe nytt og bra som Kinect! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...