Gå til innhold

The Old Republic - Bør det kjøpes?


Anbefalte innlegg

Håper det er ok med en til tråd om SWTOR. Er redd dette spørsmålet kommer til å drukne kjapt i den andre tråden, da den er veldig aktiv.

 

Spørsmålet mitt er rett og slett om jeg, med meget stram økonomi, bør ta meg råd til å kjøpe SWTOR?

 

Jeg har spilt WoW, men ble etterhvert litt lei av den evige grinden etter utstyr for å spille PvP, og den etterhvert kjedelige PvEscenen for oss som ikke har tid til å sette av faste kvelder til raiding.

 

Hvordan er SWTOR på disse områdene? Jeg regner med at PvEdelen blir lik som i de aller fleste andre MMOs. Men hvordan er PvPdelen? Er det hundrevis av timer av grind for å få basic PvPsett her også?

 

Det var den klart verste delen av WoW, syntes jeg, at man ble presset til å spille random bgs med random newbs, bare for å få tak i utstyr man trengte for å spille det man ville spille, utstyr man måtte ha for å være konkurransedyktig.

 

Jeg prøvde selv betaen, og fikk inntrykk av at det kunne bli ok å levle opp i spillet, at historien var såpass interessant at den kunne gjøre levleprosessen artig. Hvordan er inntrykket på dette området hos dere som har spilt litt lenger enn til level 10?

 

Jeg har sett folk skrive ting som at leeching i warzones allerede har starta, og at levleprosessen blir kjedelig og repetitiv etterhvert. Det gjør at jeg sitter på gjerdet. Jeg har vært veldig nær ved å kjøpe spillet ved flere anledninger, men er virkelig usikker på om det kommer til å være verdt investeringen. Vennligst hjelp meg å ta avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alltid morsomt med folk som skal ha en mening om et spill de ikke har prøvd.

 

syntes spillet er fantastisk, det er 8 forskjellige historier, storyen driver lysten til å levle, noe som jeg aldri har følt når jeg fks har spilt i wow i flere år. leveling føltes ikke som et ork, og det er herlig å spille det.

 

når det gjeder end game content, så er det allerede 2-3 raids tilgjengelig på level 50, samt masse "dungeons" opp til den levelen.

 

Når det gjelder fremtidsplaner, så er det mye som har blitt sagt, blant annet bedre space combat++++, her er et lite utdrag.

 

Next month we're going to be releasing a new Flashpoint and an expanded Operation. The new Flashpoint involves a plague that could have significant repercussions across the galaxy. It takes place on a brand new world and involves some pretty epic battles. I can't go into much detail, but be prepared for something different. The expanded Operation takes the existing Karagga's Palace scenario and more than triples it in size. It includes three new boss monsters and some pretty epic set pieces. You won’t believe the last boss, so we’ve provided an image as a tease.

 

We plan to continue releasing Flashpoints, Operations, Warzones and new game systems on a regular cadence. This patch coming early next year is only a taste of what is to come. Stay tuned for more announcements!

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se på det som ett incentiv til å kose seg enda mye mer med story til de forskjellige klassene.

 

TOR er ikke et spill der man prøver å blåse seg raskest gjennom levlingen fordi den suger og alt egentlig starter på max level.

 

Opp til lvl 50 er dessuten bare halve historien, men alle blir fornøyd. End-lvl stuff kommer på løpende bånd nå.

Lenke til kommentar

SWTOR kan sammenlignes med en fengsel. Ganske stor bygning, men alle befinner i hver sin celle.

De fleste innsatte er hjernedøde, men man møter noen kule engang i blant, og man kan ta lufteturer sammen, men helst i små grupper fra 2-8 stykker omgangen.

På fritiden blir man matet med historier som er dagens høydepunkt.

Community forumet til SWTOR er som dusjen med høy testoteron faktor blant hannskjønn med merkelige tanker, usakelige innspill, og der såpen er utrolig glatt.

Holder man såpen for hardt kan den glippe, og mister man såpen i dusjen så er det best å holde kjeft og late som ingenting.

Endret av Grandmaster Gamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg kan sjå for meg at å levle er interessant nok, med historie og voiceacting og heile Bioware-opplegget, men kva for fagre løfte har dei for endgame?

 

Tror ikke du bør bekymre deg , et spill med budsjett på nesten 1 milliard kroner så tar de ikke lett på endgame.

 

Hvor har du fått vite at budsjettet er på nesten 1Milliard? Det virker usannsynlig høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...