Gå til innhold

[Løst] Jeg trenger en klarsynt.


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Jeg søker en god klarsynt til å fortelle meg om hva som feiler meg. Jeg har mareritt nesten hver eneste natt og alle er forkjellige.

Noen i vestfold?

 

 

Vil ikke ha svar fra noen andre enn klarsynte. Takk på forhånd!

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg søker en god klarsynt til å fortelle meg om hva som feiler meg. Jeg har mareritt nesten hver eneste natt og alle er forkjellige.

Noen i vestfold?

 

 

Vil ikke ha svar fra noen andre enn klarsynte. Takk på forhånd!

"klarsynt" jeg vet ikke, men ser hvertfall tvert gjennom løgn og bedrageri promotert av de etablerte instutiosjoner . http://www.lucidity.com/EWLD10.html har ikke lest gjennom hele men føler paa meg det kan peke deg i riktig retning hvertfall, så froud der hvertfall da skumleste ;) hvis ikke les litt fra http://lainginstitut.ch/ tror jeg absolutt vil gi de svar som trengs for å bli frisk igjen!! ;D Peace

Lenke til kommentar

Jeg søker en god klarsynt til å fortelle meg om hva som feiler meg. Jeg har mareritt nesten hver eneste natt og alle er forkjellige.

Noen i vestfold?

 

 

Vil ikke ha svar fra noen andre enn klarsynte. Takk på forhånd!

Kommer litt an på hvor gammel du er, for er du i tenårene er ikke mareritt uvanlig... og det vil gå over.

 

Hva du skal med en klarsynt for det formålet er forbi meg da...? Hva forventer du å oppnå med det liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil ikke ha svar fra noen andre enn klarsynte. Takk på forhånd!

 

Litt teit å lage en tråd med et umulig utgangspunkt, synes du ikke?

 

Forresten er jeg klarsynt, og kan fortelle deg at grunnen til at du har stadige marreritt er fordi du tror så mye uvitenskapelig og rart.

 

Dersom du klarer å kaste av deg disse overtroene og fremdeles har mareritt anbefaler jeg deg å gå til lege, som eventuelt kan oversende deg til spesialist og søvnlab.

Lenke til kommentar

er det virkelig så vanskelig for folk å forstå at TS KUN vil ha svar fra klarsynte?

ingen mer OT å dritt.

 

ja, vet selv jeg er OT nå, dere behøver ikke kommentere det.

 

Det finnes ingen klarsynte. Selv om kanskje vi som har gjennomskuet sjarlatanene argumentabelt er mer klarsynte enn dere som eksisterer i en overtroisk tåke.

 

Videre går det ikke ann å starte en tråd med utgangspunkt i en umulighet, for så å kreve at andre ikke skal påpeke feil ved forutnevnte utgangspunkt.

 

Er dere uenige i den påstanden må dere nok hoppe vekk ifra diskusjon.no som er gratis, og hive dere over på telefonen til en skoletaper som tar 20 kroner i minuttet for å lese ifra diverse bøker skrevet av psykisk ustabile mennesker om pseudo-vitenskap som astrologi.

 

Oppsøk psykolog. Begge to.

 

Kommer litt an på hvor gammel du er, for er du i tenårene er ikke mareritt uvanlig... og det vil gå over.

 

Hva du skal med en klarsynt for det formålet er forbi meg da...? Hva forventer du å oppnå med det liksom?

 

Antall klarsynte lottovinnere: 0

Ergo antall klarsynte mennesker: 0

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Antall klarsynte lottovinnere: 0

Ergo antall klarsynte mennesker: 0

 

:)

Jepp.

 

Blir som de som tror på horoskop, de som på alvor tror at det lyset som ble emitert fra stjernene for flere millioner år siden, (som vi ser i dag og som disse menneskene bruker til horoskopene sine), har det ringeste med enkle karbon baserte skapninger på denne planeten å gjøre.... Er så dumt at det holder...

 

Som redaktøren i en eller annen engelsk avis skrev i oppsigelses brevet til vedkommende som lagde avisens horoskop...: "Som du sikker allerede vet så er vi nødt til å si deg opp...." :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg søker en god klarsynt til å fortelle meg om hva som feiler meg. Jeg har mareritt nesten hver eneste natt og alle er forkjellige.

Noen i vestfold?

 

 

Vil ikke ha svar fra noen andre enn klarsynte. Takk på forhånd!

Ooooh åndene er villedet, svaret vil bli norgunt vagt:

Du kan være i en stressfull periode hvor fantasien løper løpsk men likevel tar mye av stressed i sin kalkulering.

Men åndene snakker litt merkelig, min tolkning av stress kan fort være bekymringsfull periode?

Kanskje du har noe som tunger samvittigheten?

Kanskje du ikke er så fornøyd med deg selv?

 

det var alt åndene hadde å si for nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mye stress ja. Det siste inlegget var bra. Snakker forresten stadig med psykolog. Men det kurerer ikke mine mareritt. ja takk for svar alle sammen.

Det du mater hodet ditt med, er hva du drømmer om nettene. Dersom du ser mye skrekkfilm, leser mye negative/skrekkelige nyheter og liknende så påvirker dette nattesøvnen din...

 

Å være klarsynt er å se klart... Se ting akkurat slik det er...

 

Jeg har studert hvordan jeg over tid drømmer, så jeg vet av erfaring at det har mye med hva jeg har gjort om dagen. Spiller jeg svært mye et spesifikt spill, så vil elementer i spillet komme i drømmene... Leser jeg mye nyheter, så er det elementer fra nyhetene jeg drømmer, og så videre... I perioder har jeg sett skrekkfilm hver dag.. I disse periodene har jeg hatt mange drømmer hvor innholdet i skrekkfilmene kommer igjen i drømmene. De følelsene du har hatt om dagen simuleres gjerne i drømmene også.

 

Har selv hatt bare vonde drømmer i det siste... Men jeg bryr meg ikke særlig om det... Det er bare hjernens måte å bearbeide inntrykk på. :)

Lenke til kommentar

Vi hører stadig og ofte at "hjernen bearbeider drømmer", men hvor mye innsikt har den generelle nordmann om det. Poenget mitt, folk her sier altfor enkelt og altfor trygt "...at hjernen BARE bearbeider...", men selv om vi har hørt dette, lest det, hvor kommer denne selvsikkerheten fra som om man visste alt om hvordan hjernen fungerer. Det er så banalt i en kontekst som er så avansert. :tease:

 

Folk har en tendens til å snakke om det som om det var en typisk norsk brødskive, "det er liksom bare å kline på med smør, det er hele forklaringen"

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...