Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Klyp henne i puppen, på musa eller på rumpen wink.gif helst slik at ingen andre ser det wink.gif

Det blir vel antasting, og er ikke særlig lurt. Selv om det kanskje er vanlig på 'bøgda', og når man er på 60s-party.

 

JEG VET AT VOLD IKKE LØSER NOE SÅ IKKE KOM HER OG SKRIV DET!

 

Bullshit, vold brukt på korrekt måte eller i stor nok mengde kan løse problemer, ta staten som eksempel, ville staten fått de fleste til å betale skatt om ikke trusselen om vold lå i bakhånd? [...]

Kommer det daskedamer fra Skattedirektoratet for å ta deg?

 

Såvidt meg bekjent er det mer vanlig at man havner i et økonomisk uføre, eventuelt med litt fengseltid om skatteunndragelsen er alvorlig nok.

 

---

 

Tilbake til trådstarters problem: Beste hevnen man kan ta, så lenge man er på en pub hvor andre kan reagere og blande seg borti, er å bare helle resten av ølet i håret på kjærringa...

 

Da har du både unngått vold, spart kjeften, og ikke kastet bort mer av kvelden. Resten av kvelden til det aktuelle kvinnebeistet er derimot ødelagt.

 

(Er du 'hardcore' kan du forsåvidt bare dra ned skjørtet hennes istedet - for sterkere reaksjon.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at likestiling går bare en vei er vanlig

men i en rettferdig verden så hadde jeg nok gjort følgende

Politiannmeldelse og krevd voldserstatning uten å tatt igjen på annet vis.

Selv om jeg er sikker på at saken hadde blitt henlagt på grunn av at likestilling som regel bare går en vei

og at det er en generell aksept i samfunne her i Norge hvertfallt at om du er Mann så får du tåle sånt og bare holde kjeft ellers er man svak.

Endret av Lodium
Lenke til kommentar

Forskjellen er jo at når en jente slår gjør det ikke så veldig vondt, men hvis en gutt slår blir det som oftest mye større skader.

 

Ikke det at det er greit at jenter slår, men jenter slår som oftest med flat hånd og det blir noe helt annen enn å slå med knytneven.

Lenke til kommentar

Forskjellen er jo at når en jente slår gjør det ikke så veldig vondt, men hvis en gutt slår blir det som oftest mye større skader.

 

Ikke det at det er greit at jenter slår, men jenter slår som oftest med flat hånd og det blir noe helt annen enn å slå med knytneven.

 

Det er jo snakk om å gi med samme mynt tilbake da, din luring, altså ikke hardere. Var ikke snakk om neve etter håndflate.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Utrolig mye bra og morsom lesning!

 

Men likestilling, ja burde være lov å ta igjen med samme mynt. De som sier ikke jenter slår hardt, treffer du med litt krummet hånd over øret kan du faktisk ødelegge trommehinnen til en person og "knocke" dem ut ganske lett.

 

Men som en sa litt lengre oppi tråden som jeg syntes var utrolig bra sagt. Er at hvis du er mindre/svakere en han/hun du slår så skal dette bli godtatt? man skal jo ikke slå jenter fordi dem er svakere, kan banne på at hvis du slapper en "muskelbunt" så kan du bare signere sykehusopphold iforveien.

 

TS

hvordan gikk det hos onkel politi?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Altså det er visse regler da. Som at hvis du catcher dama di utro, så har du rett til å slå med hjemmel i loven (faktsik)

 

Samma hvis du grafser på stumpen til en kjerring på byen. Jeg forventer da å bli slått uten at jeg med den grunn skal gjøre noe tilbake.

 

Og hvor står denne hjemmelen da ?

Lenke til kommentar

Unngå å slå hun tilbake, som andre har sagt.

 

Ikke bare fordi en mann som slår ei dame blir sett som feig og patetisk under praktisk talt alle omstendigheter.

 

Men også fordi du risikerer å få deg en real omgang juling av henne. Om hun er god til å sloss, er mentalt sterkere enn deg kan hun meget godt gruse deg i en slåsskamp selv om du er sterkere fysisk. Og da er ydmykelsen total.

 

Jeg har faktisk selv vært vitne til damer som nettopp har vært eksempler på dette (nei, det er ikke meg det har gått utover).

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
Men også fordi du risikerer å få deg en real omgang juling av henne. Om hun er god til å sloss, er mentalt sterkere enn deg kan hun meget godt gruse deg i en slåsskamp selv om du er sterkere fysisk. Og da er ydmykelsen total.

 

^Om man er drittunge ja. Husker godt selv at det var et par skummle jenter da jeg var liten.

 

I det voksne liv der i mot så er det ikke lurt av en kvinne å ty til vold mot det motsatte kjønn. Altså hun kan sikkert unne seg ett klapp eller to, men er det blodig alvor så vil det ende ille for a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...