Gå til innhold

Test: Asus Transformer Prime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for).

Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus.

Store spørsmålet...

Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm.

Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden?

Skrevet

Vurder å kjøpe denne for å bruke den som en netbook/tab (som den jo er ment for).

Men vil også bruke den en del med ekstern skjerm, tastatur og mus.

Store spørsmålet...

Dersom jeg kobler denne til en 27" skjerm.

Vil jeg da kunne kjøre 1080P oppløsning, og bruke nettleser etc med denne oppløsningen, eller vil jeg være bundet av oppløsningen på selve paden?

Jeg tror ikke noen tablet (med eller uten tastatur) er beregnet på det bruket du skisserer. Du er klar over at Transformer Prime kjører Android?

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

Video vil være 1080p mens nettleseren nok vil holde seg på 720p.

Skrevet

Vet den kjører Android ja, men den har alt jeg trenger :)

Synd den ikke kan kjøre annen oppløsning med ekstern skjerm, hadde blitt en PC erstatter for meg også da :(

Skrevet

jeg vurderer å bestille en transformer prime fra usa. er det noen farer forbundet med det eller er den helt lik som den man får i Norge. jeg har ikke tenkt å bestille tastaturet.

Skrevet

jeg vurderer å bestille en transformer prime fra usa. er det noen farer forbundet med det eller er den helt lik som den man får i Norge. jeg har ikke tenkt å bestille tastaturet.

Sjekk om laderen takler 230v. Mest sannsynlig gjør den det. Noe man også bør være obs på er at garantien ofte kun gjelder i USA, med mindre man betaler ekstra. Man får heller ikke reklamasjonrett, slik man får om man kjøper i Norge.

Skrevet

Tror heller jeg biter i det sure eplet og venter til lansering innenfor landets grenser jeg. Vurderer å kjøpe en iPad 2 til madammen, så da kan jeg lo leke meg litt med den frem til Asus endelig får fingen ut :whistle:

Skrevet

Hva skal du vurdere når Ipad 3 endelig kommer, da er det jo garantert noe annet på gang fra de andre. Osv osv osv...

Tror uansett ikke ipad3 kommer til å være noe voldsomt. Blir vel vanlig, overhypa.

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

ALtfor mange som ikke skjønner forskjell på CPU og GPU hva tablets angår. Det fører fort til feilkjøp

Skrevet

Det er ingen nettbutikker som har Transformer inne. Nærmeste jeg så var netonnet som skal få den inn 10.1.12. Jeg bestilte med en gang, men ser i ettertid at dette er en TF101.

Noen som vet når TF201 vil bli lansert?

• Opprett ny...